Waar is de vriendelijkheid?

  • 24 April 2017
  • 1 reactie
  • 176 Bekeken

Beste

Ik krijg telefoon van één van jullie medewerkers. Alle respect voor de job die ze doet, telkens 'afgewezen' worden is lastig. Ik heb deze job zelf even gedaan, dus ik weet wat het inhoudt.
Dit wil echter niet zeggen dat degene aan de telefoon onbeleefd mag zijn.
Wanneer ik zeg dat ik geen interesse heb om iemand te laten langskomen is haar antwoord: "o my god" en ze legt de telefoon af! Dit is iets wat niet kan! Zo ga je niet om met mensen.

Wanneer ik jullie hier per mail van op de hoogte wil brengen, blijkt dit een onmogelijke opdracht. Ik moet me registreren en de enige weg om hierover te communiceren is het forum?
Een makkelijkere weg om 'klachten' te delen zou veel efficiënter zijn en dan moest dit niet openbaar gemaakt worden.

Hopend dat jullie hier gevolg aan geven.
Met vriendelijke groeten
Hanne

1 reactie

Reputatie 7
Badge +4
Beste Hanne, Het spijt ons te vernemen dat u het klantencontact zo heeft ervaren. Dit had inderdaad niet mogen gebeuren. Alvast onze oprechte excuses hiervoor. Indien gewenst kan ik de nodige papieren opsturen. Kan u hiervoor uw klantennummer bezorgen? Dit mag u doen privé via deze link https://nl.forum.proximus.be/inbox/conversation?with=51679

Mvg, Freya

Reageer