waar blijft de belgacom tv op pc

  • 13 December 2010
  • 7 reacties
  • 2679 Bekeken

op 10 september stond er op znet dat belgacom zijn tv naar de pc ging door trekken. echter hoor ik hier verder niets van. graag had ik hier rond van eva of zo en release datum van gekregen. of op zen minst en idee of dit eigenlijk nog voor december is geplant.

7 reacties

Beste hannibal lector,

U kan wel al films bekijken op uw pc. zie op website :

www.belgacom.be/films

Belgacom tv op PC is echter pas voorzien voor begin 2011.


Met vriendelijke groeten,

Eva
www.belgacom.be/films verwijst nog steeds naar mesfilmsbelgacomtv.skynet.be zoals WEKEN geleden vermeld
beste eva,

is het op dat het product er niet is of omdat belgacom hier over niet wil comuniseren? want ik weet dat er andere factoren eerst in orde moeten zijn voor alles kan werken zo als het hoort
Als het zover is, zal je het wel horen via nieuwsbrief/magazine/website. Dat een initiële deadline niet wordt gehaald, daar kijken we niet meer van op.
Een deadline die wel eens gehaald wordt door Belgacom, daar zouden we pas van opkijken! Schamen
ba ik weet van en goede bron dat het normaal wel op schema zou moeten zitten maar dat de b-box2 er niet zo happy mee zou zijn.
Misschien kan Belgacom dat eens publiek maken ipv de klanten in de kou te laten staan ?

Reageer