Beantwoord

w10 wiffi

  • 23 December 2015
  • 8 reacties
  • 227 Bekeken

Reputatie 1
  • Practitioner
  • 36 reacties
Elsa weet jij soms waar ik de instellingen kan vinden.Want ik heb die eens verzet en bij mij vallen ze regelmatig uit.En nu heb ik gezien dat dat die op homespot staan.Dan kan ik eens zien of dit er ook tussen staat.Want normaal moet dit toch gewoon op wiffi staan dacht ik?Het is daarom ook denk ik dat mijn smart tv niet meer werkt met zijn apps en de rest.
icon

Beste antwoord door Elsa 24 December 2015, 15:18

Bekijk origineel

This topic has been closed for comments

8 reacties

In taakbalk rechtsonder op het actiecentrum pictogram klikken


Kan je op het wifi pictogram klikken of je kan ook via alle instellingen je wifi netwerken beheren
hij kiest mss je homespot omdat die op automatisch connecteren staat, als je de wifi van je modem kiest om te connecteren moet je die aanduiden om automatisch te connecteren.
Reputatie 1
Om dat je ook nog eens hotspot hebt weet ik dat allemaal niet zo juist.Mijn vader heeft toen die pc komen installeren maar ik heb daar eens iets in verzet.Maar niet langs daar dacht ik.En nu wou ik verleden maand ook naat IP tv zien op mijn smart maar nu zag ik dat hij niet meer verbonden was met wifi.Dus denk ik dat hetene met het andere te maken heeft.
Reputatie 1
Quote van Gydo uit een andere thread:

Axira noem jij dat hier nog een forum?

Ik weet wat een forum is, maar jij blijkbaar niet.
Op een forum stel je een vraag of kaart je een probleem aan in het algemeen, waar iedereen die een bijdrage denkt te kunnen leveren kan/mag op reageren. JIJ stelt hier in je startpost een vraag aan één bepaald persoon (Elsa), dat is trouwens niet de eerste keer. Dit is niet de bedoeling van een forum, daarvoor heb je e-mail, PM, chatboxen, ....
Een forum moet je bezien als een soort groep mensen die samen op regelmatig basis ergens op een pleintje staan tegen elkaar te babbelen (typisch voorbeeld zoals je dit in bv Italie aantreft),
en daartussen staan twee personen tussen bv waarvan één een vraag stelt aan een ander en dan doet hij zijn uitleg om een eventuele oplossing aan te bieden, waarop een ander, of anderen, die het gesprek toevallig horen of meegevolgd hebben kunnen inpikken en zeggen maar ik heb dit zo of zo gedaan en dit was voor mij de oplossing, dus elkaar helpen op die manier.
Een forum moet je net op dezelfde manier bekijken en als een groep vrienden "forumleden" bezien die elkaar bijstaan in raad en daad. Trouwens had Gydo de vraag aan iemand anders gesteld dan had ik ook mijn manier meegeven hoe ik bv denk hoe je het ook nog kan oplossen, want niemand kan alles weten en dikwijls is er niet één manier maar verschillende manieren die kunnen leiden tot de oplossing en dan is het aan de vraagsteller om er het beste uit te pikken die volgens hem het best zijn vraag beantwoord.
't niet voor niks dat het (marktplein) Forum genoemd werd ;-)

NB: moest ik trouwens een uitleg willen weten van één bepaalde persoon en niet wil hebben dat er zich anderen mee bemoeien dan zou ik dat in een privé bericht doen en niet open en bloot op een forum.
Reputatie 1
Quote van Gydo uit een andere thread:

Axira noem jij dat hier nog een forum?

Ik weet wat een forum is, maar jij blijkbaar niet.
Op een forum stel je een vraag of kaart je een probleem aan in het algemeen, waar iedereen die een bijdrage denkt te kunnen leveren kan/mag op reageren. JIJ

Axira ik begrijp het niet zo goed maar mijn bedoeling is niet om te chatten.Dat is helemaal iets anders dan zie je ook elkaar.Ik zit al 15 jaar op het forum en die ezels hier;Want zo begin ik ze te noemen beginnen nu hun eigen wetten op te stellen.Een forum te maken voor proximus alleen.Waar buitenstaanders geen toegang meer hebben.Want er mag toch niks worden gepost over hun operator.waarom,omdat hier een vervelend iemand dit wil.Ik ben nu aan het uitzoeken voor jullie of dit wettelijk is.En ij denk niet.En dat kan hun dus wel eens veel geld gaan kosten.


stelt hier in je startpost een vraag aan één bepaald persoon (Elsa), dat is trouwens niet de eerste keer. Dit is niet de bedoeling van een forum, daarvoor heb je e-mail, PM, chatboxen, ....
Reputatie 1
Een forum moet je bezien als een soort groep mensen die samen op regelmatig basis ergens op een pleintje staan tegen elkaar te babbelen (typisch voorbeeld zoals je dit in bv Italie aantreft),
en daartussen staan twee personen tussen bv waarvan één een vraag stelt aan een ander en dan doet hij zijn uitleg om een eventuele oplossing aan te bieden, waarop een ander, of anderen, die het gesprek toevallig horen of meegevolgd hebben kunnen inpikken en zeggen maar ik heb dit zo of zo gedaan en dit was voor mij de oplossing, dus elkaar helpen op die manier.
Een forum moet je net op dezelfde manier bekijken en als een groep vrienden "forumleden" bezien die elkaar bijstaan in raad en daad. Trouwens had Gydo de vraag aan iemand anders gesteld dan had ik ook mijn manier meegeven hoe ik bv denk hoe je het ook nog kan oplossen, want niemand kan alles weten en dikwijls is er niet één manier maar verschillende manieren die kunnen leiden tot de oplossing en dan is het aan de vraagsteller om er het beste uit te pikken die volgens hem het best zijn vraag beantwoord.
't niet voor niks dat het (marktplein) Forum genoemd werd ;-)

Nog snappen die mollen niet dat ik niet enkel iets tegen de werking van dit forum heb;Ik zeg hierbij ook niet dat alle medewerkers sters akkoord gaan met de werking zoals ze nu is.

NB: moest ik trouwens een uitleg willen weten van één bepaalde persoon en niet wil hebben dat er zich anderen mee bemoeien dan zou ik dat in een privé bericht doen en niet open en bloot op een forum.
Gut .. sommige berichten hebben precies last van een echokamer ... }:-(
Reputatie 1
Gut .. sommige berichten hebben precies last van een echokamer ... }:-(

wat is dat nu weer.Weer een nieuw woord van bij PX?:?