VTM Iwatch werkt niet meer via de rode knop

  • 13 July 2012
  • 7 reacties
  • 453 Bekeken

Reputatie 7
Badge +1
Ik stel vast dat Iwatch v; VTM en 2BE niet meer werkt via de rode knop. Nog wel via het menu, op aanvraag enz., maar daar zijn de keuzeopties beperkter. Heeft iemand dat ook al vastgesteld ?

7 reacties

Badge
Bij telenet ook niet.Normaal als je van pagina naar pagina gaat komt er boven aan druk rode knop te lezen,en nu is er niets te zien.Julie kunnen dan nog via een andere manier aan die diensten geraken maar hier is het niet mogelijk.
Reputatie 7
Badge +1
Bedankt Axana, hier kan het idd nog via menu/op aanvraag enz., maar ik kan daar niet aan het archief v. Iwatch , wat op de website v. VTM wél kan en ik dacht dat het via de rode knop ook kon. Het zal dus wel aan VTM liggen.
Reputatie 7
Badge +1
Bedankt Axana, hier kan het idd nog via menu/op aanvraag enz., maar ik kan daar niet aan het archief v. Iwatch , wat op de website v. VTM wél kan en ik dacht dat het via de rode knop ook kon. Het zal dus wel aan VTM liggen.
Badge
Vandaag is hier het probleem nog altijd niet van de baan.
@Axana : Op je afstandsbediening van TN staan een paar toetsjes die jij blijkbaar nog niet ontdekt hebt. Je kan namelijk wél naar iWatch via het menu :

Home-toets (huisje) | TV-THEEK | TV à la carte | Vlaamse Zenders (in de linkerkolom, selecteren met pijltjes op/neer), dan staat rechts bovenaan : "iWatch vtm" !

In die rechterkolom kan je dan nog 4 paginas doorscrollen naar beneden voor andere vlaamse zenders.

Mvg.
Reputatie 7
Badge +1
Mijn vraag ging wel over de rode knop, niet over het menu. Maar Axana is er misschien mee geholpen.
Badge
Mikki bedankt ik zal s'evvens eens zien,maar normaal is dit toch niet denk ik.of anders heb ik het nooit opgemerkt.Normaal komt er telkens bovenaan in beeld druk rood. En nu komt het er niet meer op.Inderdaat op deze manier vind je ze maar dit is infeite niet de mannier.Er is een rode knop om interactief te gaan en dit rechtstreeks en toch moet dit via een omweg.Zal dat maar eens aan ons Charlotte melden.Was misschien vroeger ook al zo,ik gebruik dit niet zo veel maar ik vind dit toch enorm tijd verlies,want er zijn precies nog meerdere zenders die dat probleem hebben.

Reageer