VRT zenders enkel te bekijken met Belgacom-verbinding


Badge
/files/2254668fd0/foto.PNG 960x640

18 reacties

Eva heeft hier ooit eens geschreven dat :

via 3G werkt de TV Overal app enkel nog via een Proximus 3G verbinding.

ik heb naar aanleiding van die post dan eens geprobeerd tv overal te gebruiken met een 3G verbinding van Base en het marcheerde nog, maar het is alweer een tijdje geleden

maar afgaande op wat jij hier post is men blijkbaar toch bezig tv overal meer en meer te beperken en enkel nog te laten werken met internet afkomstig van belgacom ; en dat is inderdaad een spijtige zaak, de naam tv overal zal dan ook niet langer de lading dekken

mvg

Reputatie 1
Ik stel net hetzelfde vast... VT4, VijfTV en dergelijke werken nog op mijn iPad, maar één en Ketnet/Canvas niet meer, behalve thuis op het (Belgacom) wifi-netwerk. Jammer, maar da's nu net de plaats waar deze app niet echt nodig is, want daar staat er een échte TV.

Misschien eens suggereren aan Belgacom om de naam van het product aan te passen naar "TV Hier en Daar" of "TV Af en Toe"? ;)

Nu ja, zowat een jaar na de lancering is de "testfase" nog steeds aan de gang, en ligt het aantal beschikbare zenders nog steeds erg laag... iets zegt me dat het idee een stille dood aan het sterven is.

Reputatie 3
Badge +2
Enhet werkt zelfs niet op alle belgacomverbindingen. Bij ons op het werk hebben we een gewone adsl lijn (voor testen buiten bedrijfs netwerk). Af en toe word er eens getest via tvoveral 🙂.

Sinds vorige week hebben we het abonnement gewijzigd naar een abbo met fixed IP. sind we dus een fixed IP hebben krijgen we dezelfde foutmelding als hierboven :-(
is dus al een oude post

ondertussen uitvoerig getest en is het idd zo dat de VRT & VMMa zenders niet meer werken met een internet dat niet van belgacom afkomstig" is



"tv overal" is de naam dus niet meer waardig, maakt het alvast voor mij een veel minder interessant produkt. vermoedelijk zal dit wel gedaan zijn op de vraag van de zenders zelf, maar ja... blijft klote natuurlijk

soit, ben eens benieuwd naar het produkt van de concurrentie

mvg
Reputatie 3
Badge +2
Tja maar ons vast ip adres is wel van belgacom !!
Badge +1
Bij de concurentie is het nog een stuk minder interessant. Met yelo van telenet kan je enkel tv kijken op je eigen telenet verbinding. Dat wil nu niet zeggen dat het een goede zaak is dat deze zenders bij tv overal enkel nog werken op belgacom verbindingen. Hopelijk komt dit ooit terug beschikbaar.
maar blijkbaar met een vast ip adres van Belgacom ook niet, wel raar hé!.
Reputatie 3
Badge +2
Ja inderdaad raar
hmm ja, da's waar swimmer.... maar met de concurrentiie bedoelde ik in dit geval niet telenet Knipogen

mvg
Reputatie 7
Badge +1
Een aantal maanden geleden kon ik op een Telenet IPadres nog TV-Overal kijken op PC. Ik zal het overmorgen nog een proberen. Om op 3G naar TV-Overal te kijken moet je wél met een sappig verbruik rekenen. Zal Belgacom/Proximus graag hebben, maar je portemonnee niet denk ik.
Zoals Xenne meldt;



ervaar ik als jarenlange vaste klant van Belgacom internet, telefonie en TV, al enkele maanden ditzelfde euvel en kennelijk is nergens een oplossing te vinden! Inloggen met "universeel password voor alle belgacom-, proximus- en skynet-diensten, incl. e-service" helpt niets. Heb zelfs mijn twijfels of dit niet een wraak-actie van de betrokken diensten is voor het feit dat ik FON gedesactiveerd heb:-( ?
Neen dit heeft niks te maken met fon hoor, zelf al staat die op of niet, voor het ogenblik wordt dit nog niet echt gecontroleerd mss in de toekomst wel, wie weet !

groetjes, Elsa
dat je de vrt & vmma zenders enkel kan bekijken met een belgacom verbinding is normaal, als je die foutmelding natuurlijk constant krijgt is er iets anders aan de hand. wat dan wel? dat week ik niet...

btw, ik vind wel dat ze die beperking eens mogen gaan vermelden op hun website en in de applicatie zelf, is niets van te vinden

mvg
Als dit



niets te maken heeft met Fon, waarom werkt het dan niet meer met een Bgc internet abonnement, het heeft namelijk wel (geruime tijd geleden) gewerkt?

Op 09 juni j.l. al met technische dienst gebeld hierover. Ene Hr. Jean-Paul, wist me te vertellen dat ik wel goed ingelogd was maar kon het probleem niet oplossen. De betrokken dienst was in weekend niet aanwezig, maar probleem zou doorgegeven worden voor oplossing. Tot vandaag nog steeds alleen bovenstaande melding. Teleurstellend!
met Fon heeft het zeker niets te maken.....

kan je geen enkele zender meer bekijken of zijn het enkel de vmma / vrt zenders die probleme geven?

mvg
Via PC met een Bgc internet abonnement, krijg ik de intro die na enige tijd schijnt wakker te worden en reageert met alleen de bovengetoonde "pop-up" in een zwart schermpje.
Hier bij mij werkt het wel met een BGC internet abo, ik heb het getest met IE9.

groetjes,

Elsa
EdMal,

kan je geen enkele zender bekijken of zijn het enkel de vmma / vrt zenders die problemen geven?

mvg

Reageer