Beantwoord

Vreselijk gekraak op vaste lijn

  • 22 December 2017
  • 2 reacties
  • 407 Bekeken

Reputatie 1
Dag
Ook hier waarschijnlijk een slachtoffer van "Eandis"-werken.
Vorige week hebben "ze" in de straat werken uitgevoerd en er moet waarschijnlijk iets mis zijn gegaan want plots was de lijn dood.
Een lijntest gaf problemen aan.
Na een tijdje alles terug oké, met dat verschil dat er nu een vreselijk gekraak op de lijn zit. Lijntest meldt geen problemen.
Daarbij komt dat ik inkomende gesprekken blijkbaar kan ontvangen maar kan niet uitgaand bellen.
'k Heb intussen al een privé bericht gestuurd met de nodige gegevens.
Kan iemand daar zijn (technisch) oog even op laten schijnen?
Hartelijk dank!
icon

Beste antwoord door ElsJ 22 December 2017, 15:52

Bekijk origineel

2 reacties

Ben jarenlange klant ,en heb bij panne's al enkel keren een communicatie storing opgemerkt bij het melden van de klacht .
Na het vaststellen van het niet meer werken van onze vaste lijn heb ik via het internet via de my proximus login, de lijn laten testen .Bleek dat er een storing zat op het signaal en na het doorgeven van mijn gsm nr kreeg ik van de helpdesk iemand aan de lijn die mij het bezoek van een technieker na afspraak bevestigde.
Hier loopt het al mis!!!! Omdat ik tegen die helpdesk medewerker reeds zei dat niet enkel ik maar ook mijn buurvrouw (een oudere dame van 76 jaar)haar vaste lijn(ook proximus bovendien aangesloten op een personen helpcentrale met dit vast netnummer) was afgesneden.
Toch kan die helpdeskmedewerker enkel op het klachtadres iemand sturen,alhoewel het gezond verstand zegt als er in één straat 2 opeenvolgende vaste lijnen niet werken het probleem niet op individueel adres ligt maar aan de bekabeling buiten of in de verdeelkast in de buurt.
Wat voor voor gevolg heeft dat.
1 de technieker die pas na 48uur ter plaatse kan komen enkel kan vaststellen dat het probleem niet op het klachtadres ligt maar extern.
2 dat op vraag van die technieker dan pas een lasploeg kan besteld worden.
2 met gevolg dat wij als trouw betalende klant minimum 48 uur en maximum .....uren zonder vaste lijn moeten stellen,en belangrijke afspraken of in geval van mijn buurvrouw levensbelangrijke verbinding met het personen alarmsysteem moet missen.
Mijn voorstel is dan ook :
1 Pas de procedure van helpdesk aan zodat alle informatie die gegeven word tot in detail kan behandelt worden en passend gereageerd kan worden op de panne.dit zal veel tijd en geld besparen voor de diensten van Proximus en bijdragen tot tevredenheid van wij als klant.
hoop dat mijn klacht hier niet verloren geraakt in dit forum maar toch de proximus diensten zal aanzetten tot een aanpassen en verbetering aan de services naar hun klanten.
Ideaal zou zijn een meldpunt extern aan de hulpdesk als blijkt dat een buurt of meerder adressen op een leiding storing hebben.
xavier

proximus moet driengend hun manieer van werken aaanpassen zie hierbovenmijn verhaal!
Reputatie 7
Badge +3
Dag Nothofagus,

Wat krijgt u net te horen als u uitgaand wil bellen? Kan u via link hieronder antwoorden aub.groeten Els

https://nl.forum.proximus.be/inbox/conversation?with=51679

Reageer