Vreemde internet kosten

  • 6 April 2013
  • 4 reacties
  • 234 Bekeken


Beste,





Ik zit met een vraag.


Ik heb Internet On GSM 500 MB in mijn mobiel gsm abonnement (Generation MTV 15).


Dit is mijn verbruik voor het moment:Maandelijks Volume opgebruikt 216,99 MB van 500 MB (283.01 MB resterend) .


Zoals je ziet zit ik niet over mijn limiet, toch wordt er geld aangerekend voor data op mijn factuur. Het is wel niet veel (21 cent) maar ik zou toch graag weten vanwaar deze extra kosten komen. Ik ben niet in het buitenland geweest laatste maand dus daaraan kan het niet liggen.





Een 2e opmerking die ik heb, is dat de e-services van proximus niet werken in google chrome. Dit komt doordat jullie javascript op het domein secure.belgacom.be data probeert op te vragen van admit.proximus.be wat voor veiligheidsredenen wordt geblokkeerd, is het mogelijk om dit op te lossen?





Met vriendelijke groeten,


Jeroen

4 reacties

















Op ricy's blog vind je bovenstaandde geposte link door Sinjoor, alsook :




Andere manieren om Belgacom te contacteren zoals chat enz...vind je op ricy's blog

http://bgctv.skynetblogs.be/#hoe-belgacom-contacteren ☜ Surf naar (door deze link te copy/pasten in je browser)







Groetjes, Elsa



niemand weet alles maar iedereen weet wel alles beter















Je kan best voorlopig als je een nieuwe post plaatst,

direct zelf antwoorden op je nieuwe post en daarin een kopie plaatsen

van de originele tekst die je in uw niewe post gezet hebt.







Groetjes, Elsa




Reputatie 7
Badge +1


Elsa is, zoals steeds, niet te kloppen hé !wink



Je moet solliciteren op de Evadienst !:)

















ja beter laat terug krijgen dan nooit terug krijgen zou ik zeggen


ik denk niet dat het vlugger zou gaan via de klantendienst


je moet ook als Eva na enkele dagen niet reageert eens vragen hoe ver het staat met de zaak of anders valt (soms) het boeltje stil !







Groetjes, Elsa



niemand weet alles maar iedereen weet wel alles beter



Reageer