Hoi,
Ik wil de gratis .net domein naam activeren, maar ik wil zekerheid over een paar dinges.
Wordt deze gebonden op de webruimte van skynet? Indien zo, welke opties zijn er op deze web ruimte? Ik heb namelijk PHP nodig voor mijn site en een eventuele MySQL database, of PHP rechten om een netwerkverbinding te maken naar mijn eigen MySQL server. Hoeveel webruimte is er beschikbaar?
Is het mogelijk om dit domein te verwijzen naar een cname, of mijn publieke IP, zodat ik mijn eigen Apache webserver kan gebruiken?
Kan ik ook een e-mail adres aanmaken op dit domein?
En kan ik ook sub-domeinen toevoegen?
Is deze echt gratis gratis? Geen verborgen kosten of een facturatie na x aantal maaden?
Dankje wel,
Steve.
Bladzijde 1 / 1
de domeinnaam is niet gebonden aan de webruimte van skynet, je kan de domeinnaam er wel aan koppelen als je dat wilt
maar je kan de de domeinnaam ook laten forwarden naar een andere host
de webruimte van skynet zelf omvat 50MB en je kan er géén scrips op draaien
bestaande skynet adressen kan je linken aan het domein
domeinnaam is gratis zolang je een intense of favorite internetabo hebt
mvg
maar je kan de de domeinnaam ook laten forwarden naar een andere host
de webruimte van skynet zelf omvat 50MB en je kan er géén scrips op draaien
bestaande skynet adressen kan je linken aan het domein
domeinnaam is gratis zolang je een intense of favorite internetabo hebt
mvg
Wil ik ook maar weet niet hoe? Momenteel heb ik deze
http://schaakclubvanvolden.atspace.eu/
Ik zocht mij al een bult voor een gratis domein bij Belgacom maar krijg alleen betalend te zien en voor onze vereeniging veel te duur !
http://schaakclubvanvolden.atspace.eu/
Ik zocht mij al een bult voor een gratis domein bij Belgacom maar krijg alleen betalend te zien en voor onze vereeniging veel te duur !
beste
de gratis domeinnaam is énkel voor favorite & intense abo's inclusief
activeren via e-services, rubriek internet / domeinnaam daar zou moeten staan
[/b][/b]
de gratis domeinnaam is énkel voor favorite & intense abo's inclusief
activeren via e-services, rubriek internet / domeinnaam daar zou moeten staan
[/b][/b]
- Mijn gratis Persoonlijke Domein Naam activeren
[/list]
mvg
Gevonden en geactiveerd, een hele klus blijkbaar en die link voor Windows om een webpagina te maken werkt daar ook niet!
Merci, Alles werkt. Wel spijtig dat het enkel een door stuur adres is en geen cname of A record.
mvg,
Steve
mvg,
Steve
@Steve: door stuur adres? ben je zeker.
Reageer
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.