Vraagje ivm e-services, oude login/nieuwe login gebruiken?

  • 13 May 2011
  • 2 reacties
  • 1987 Bekeken

  • Practitioner
  • 99 reacties
Hallo iedereen,

Ik had eigenlijk een klein vraagje ivm e-services want er hangt wat verwarring in de lucht.

Ik ben in April overgeschakeld van Pack Telephony + Internet Comfort + Unlimited Pack naar het Intense Pack (Tel + Internet Intense + BGC TV) omdat (eindelijk Roepen) VDSL2 beschikbaar was. Daar is geen enkel probleem mee & alles werkt tot nu toe nog steeds naar behoren. Voor de effectieve omschakeling kreeg ik een bevestigingbrief zoals gebruikelijk met alle info erop, inclusief een login voor e-services. Maar ik had dus al een e-services account, dus dacht ik, ok het oude account zal wel gewoon blijven functioneren (wat het ook doet trouwens). Maar gisteren was ik nog even door de papieren aan het kijken & puur uit curiositeit wou ik eens kijken of het nieuwe e-services eigenlijk ook werkende was aangezien het 'oude' nog werkt. Kom ik tot de conclusie dat beide werkende zijn maar wel beide aparte accounts zijn met mijn gegevens in Verstomd

Dus de verwarring is, klopt dit eigenlijk wel dat er 2 e-services accounts actief zijn & zo ja, welke te gebruiken?

Mvg

2 reacties

hopelijk geen 2 facturen :O;)

mvg
Zal het beste zijn geen 2 facturen voor een Intense pack :O

Reageer