Skip to main content

vraagje ivm 0475 oude simkaart en Smart abo

• April 15, 2013
  • 3 reacties
  • 233 Bekeken

beste

ik heb nog enkele 0475nummers liggen die ik destijds eens gekocht hebt en toen ik ze wou gaan gebruiken waren die vervallen,nu zijn ze al paar jaar vervallen natuurlijk

Kunnen die opnieuw geactiveerd worden of zijn die nummers terug in omloop

Verder nog vraagje over Smart 20 (12 maanden aan 15€) die ik via gsmwijzer bekomen heb....

ik heb een gsm kunnen bijkopen aan 248€ ong 90€ minder dan de 'normale' prijs

Nu wil ik dit echter opzeggen maar kan en mag ik niet volgens hen....eventueel abonnement behouden en overzetten naar het gsmnummer van echtgenote die nog geen proximusklant is kan en mag ook niet volgens hen....

gsm afkopen ed gaat volgens hen ook niet....

Wat zou ik nu best doen,ik wil dit abonnement wel behouden maar dan wel op ander gsmnummer

alvast bedankt
Er kunnen geen reacties meer worden geplaatst op dit onderwerp.

3 reacties

sinjoor76
Forum|alt.badge.img+1
  • Practitioner
  • April 15, 2013

Vervallen nummers kunnen niet terug geactiveerd worden. Ik heb dat eens gehad met een gratis SIM-kaart die ik bij een bij Belgacom aangekochte GSM had gekregen, geactiveerd had in mijn oude GSM, maar laten verlopen had. Dat nummer konden ze toen ook niet terug activeren.

Voor zover ik weet, is een abonnement altijd vast aan een bepaalde SIM-kaart gekoppeld en die laatste heeft altijd een vast lijnnummer, ook bij Pay&Go-SIMs en zelfs met de gratis dataSIMs die Belgacom geeft voor gebruik van het Internet Overal 3G-datavolume (voor in een tablet of USB-3G-stick).

Elsa
  • April 15, 2013

by dloofk

beste

ik heb nog enkele 0475nummers liggen die ik destijds eens gekocht hebt en toen ik ze wou gaan gebruiken waren die vervallen,nu zijn ze al paar jaar vervallen natuurlijk

Kunnen die opnieuw geactiveerd worden of zijn die nummers terug in omloop

Verder nog vraagje over Smart 20 (12 maanden aan 15€) die ik via gsmwijzer bekomen heb....

ik heb een gsm kunnen bijkopen aan 248€ ong 90€ minder dan de 'normale' prijs

Nu wil ik dit echter opzeggen maar kan en mag ik niet volgens hen....eventueel abonnement behouden en overzetten naar het gsmnummer van echtgenote die nog geen proximusklant is kan en mag ook niet volgens hen....

gsm afkopen ed gaat volgens hen ook niet....

Wat zou ik nu best doen,ik wil dit abonnement wel behouden maar dan wel op ander gsmnummer

alvast bedankt

je kan altijd je vraag stellen via klantendienst op gratis nummer 0800 22 800

Klantendienst:

Maandag - Vrijdag: van 8 tot 22u

Zaterdag: van 8 tot 22u

of

Andere manieren om Belgacom te contacteren zoals chat enz...vind je op ricy's blog

http://bgctv.skynetblogs.be/#hoe-belgacom-contacteren

Groetjes, Elsa

• April 18, 2013
Beste,

De Sony Xperia Z toestellen zijn terug voorradig.
Het zou inderdaad niet mogelijk zijn om opnieuw een joint offer te tekenen aangezien dat u nu Proximus klant bent. De actie is enkel voor de nieuwe activaties van toepassing.

Mvg
Eva