Skip to main content
Ik ben al lang klant bij proximus met hetzelfde e-mailadres, ik heb sinds deze middag 14/10/2016 mijn

e-mailadres aangepast naar vandendurpel-occolay@hotmail.com

mijn oud e-mail adres is n.l. niet meer in werking



bedankt voor uw begrip
Ok maar wat is de vraag?
Dat is volgens mij geen vraag, alleen wil Omer doorgeven aan Proximus dat hij zijn contactmail veranderd heeft.
Ja, klopt! Ik heb mijn e-mail adres veranderd. En daarom wou ik dit laten weten
Ik hoop dat Proximus op de hoogte is van de aanpassing van mijn e-mail adres, want jammer genoeg kan ik niemand contacteren en weet ik niet goed hoe ik hier mijn email adres aanpas.
Dit kan je opgeven via MyProximus

www.proximus.be >>> myproximus >>> Mijn account >>>



ik weet wel niet of hiermee alles juist gezet wordt, te beantwoorden door Proximus medewerker.
Ik heb het op deze manier ook gedaan via MyProximus maar ik ontvangde toch nog altijd mails van Proximus op mijn oud mail adres, ik heb gewoon gebeld naar support op gratis nummer 080022800 waar het voor mij in orde gebracht werd.

Reageer