Skip to main content
Geachte,



Ik had een vraag ivm mijn laatste factuur.

Een maand geleden had ik de aanvraag gedaan van wijziging van mijn factuur (andere pack).

Deze wijziging werd pas doorgevoerd na de derde keer Proximus telefonisch te contacteren.

Er werd me een korting voor de komende 12maand beloofd als compensatie voor dit ongemak.

Jammer genoeg zie ik dit niet op mijn laatste factuur van 4Juni staan.

Is hiervoor een specifieke reden?

Indien dit zou te maken hebben met de dag van implementatie die pas in Juni valt zou ik wel willen meegeven dat dit mijn mening een gevolg is van de laattijdige implementatie.



Graag zou ik willen weten wat jullie hier aan kunnen doen. Bedankt.

Bedankt,
Beste,



Kan je via Het Proximus Team klantgegevens bezorgen? (telefoonnr, klantnr, contactnr)



Dan kijk ik het voor je na.



Groeten



Koen
Hoe start ik een chat op met de Proximus klantendienst ?
door naar de proximus site gaan en rechts kan je dan die blauwe balk zijn er met iconen te zien , bij sommige pagina's kan je chatten door erop te klikken en op andere pagina's komt de melding "chat" vanzelf opduiken, hangt er een beetje vanaf wat er beschikbaar is op een bepaald moment.



Als bijkomende info:

Proximus contacteren kan als volgt


    Er zijn verschillende manieren om met Proximus in contact te komen:
  • via 0800 22 800
  • via contactpagina: https://www.proximus.be/contact
  • via de chat op onze supportpagina's:
        https://www.proximus.be/support/nl/id_zwpr_support/particulieren/support.html
       


  • via Twitter kanaal: https://twitter.com/proximus (wel een account vereist)
  • via Facebookpagina: https://www.facebook.com/proximus/ (wel een account vereist)
  • via dit Forum uiteraard, door het versturen van een privébericht
        aan Het Proximus Team via
        https://nl.forum.proximus.be/inbox/conversation?with=51679
        (daar je tekst invullen in het voorziene tekstveld en nadien klikken op 'Verstuur' = verzenden)
 


    Hoe de optie "Mail Ons" vinden op de pagina http://proximus.be/contact
  • zie hiervoor naar een voorbeeld met screenshots, via deze link: "Mail Ons"
  • Onderaan deze screenshots staan ook al de andere mogelijkheden om proximus te contacteren.
    zoals onderander een privébericht sturen hier op 't forum en ook op twitter en facebook

Beste Koen,



Betreffende mijn vraag van vorige week vrijdag, heeft u hieromtrent al een antwoord?



Bedankt





Beste,



Kan je via Het Proximus Team klantgegevens bezorgen? (telefoonnr, klantnr, contactnr)



Dan kijk ik het voor je na.



Groeten



Koen

Reageer