Beantwoord

Vraag i.v.m factuur en enorm lange wachttijd via klantendienst

  • 23 December 2017
  • 8 reacties
  • 478 Bekeken

Beste,

Ik heb een vraag in verband met mijn laatste aanrekening en probeer de laatste week al een paar keer in te bellen bij de klantendienst. Telkens krijg ik de melding dat de wachttijd langer dan 10 minuten is en heb daar de voorbije dagen niet echt de tijd voor gehad.
Vandaag bel ik nogmaals naar de klantendienst (weer bericht dat ik langer dan 10 minuten moet wachten), maar de wachttijden lopen echt de spuigaten uit.
Ik hang ondertussen al 45 minuten aan de telefoon met de wachtmuziek en het enige dat ik wil laten controleren is een extra bedrag dat wordt aangerekend voor mijn mobiel internet. Volgens mij kan dit niet kloppen, dus ik zou graag wat meer informatie krijgen.
Kan ik nog ergens anders terecht, want wachttijden van straks meer dan een uur zijn gewoon belachelijk.

Mvg,
Jan Daelemans
icon

Beste antwoord door WouterM 29 December 2017, 10:58

Bekijk origineel

8 reacties

op deze manier kan het ook:
surf naar > contacteer onze klantendienst .
* klik achtereenvolgens op: "Regel het meteen" > "ik ken mijn Telefoon nummer" > "OK" > voer nummer in > "Ik heb een vraag over mijn factuur"
> "klacht indienen" (of kies ander optie bv. > "andere vraag")
> scroll naar beneden > Klik op "Mail Ons" >
Vul de voorziene tekstvakken in en klik op "Verzenden"
Ik heb hetzelfde probleem , wacht nu al 1 uur en 9 minuten
Ook hier al meer dan een week aan't proberen om binnen te geraken.
Blijkbaar is iedereen daar met vakantie.

@ Martin, geprobeerd via " contacteer onze klantendienst" resultaat, ben alweer 40 minuten aan't wachten 😞

Al sinds september probeer ik een dienst "Travel Passport Top" te laten opzeggen. Ieder keer de belofte dat het nu in orde is zowel telefonische als schriftelijke bevestiging daarvan. Wel steeds de melding gekregen dat ik het des betreffende bedrag niet hoef te betelen. Daar ik geen telefonisch contact kan krijgen vandaag langs geweest in een Proximuscenter. Het is nog maar eens geannuleerd, maar zou wel eerst de volle pot moeten betalen en volgende week nog eens bellen om het bedrag te terug te krijgen.
je kan het natuurlijk nog eens via "mail ons" online Form vragen, maar of je direct antwoord gaat krijgen dat is natuurlijk nog een andere zaak !
NB: je zou het zelf nog kunnen doorgeven via online opzegformulier !
Enfin ik probeer maar te helpen in de mate ik dat kan.
op deze manier kan het ook:
surf naar > contacteer onze klantendienst .
* klik achtereenvolgens op: "Regel het meteen" > "ik ken mijn Telefoon nummer" > "OK" > voer nummer in > "Ik heb een vraag over mijn factuur"
> "klacht indienen" (of kies ander optie bv. > "andere vraag")
> scroll naar beneden > Klik op "Mail Ons" >
Vul de voorziene tekstvakken in en klik op "Verzenden"
@ Martin, mailtje is ondertussen al gestuurd 🙂 Alvast bedankt voor de hulp en Fijne Kerstdagen.
Hopelijk komt het toch binnenkort in orde.
Voor u ook prettige feesten.
groetjes,
Martin.
Reputatie 6
Badge +3
Dag Jan,

Je bent zeer zeker wel om ons even een privéberichtje te sturen op https://nl.forum.proximus.be/inbox/conversation?with=68093 met dan wat volgens jou niet zou kloppen aan het verbruik en graag onderzoek ik het dan samen met jou! Ook raad ik steeds aan om een monitoring te activeren op je mobiele apparaten, bij mijn weten hebben alle OS'en dit odnertussen (twijfel over iOS) waarmee je een limiet zelf kan instellen, samenlopend met jouw facturatiecyclus en een goed overzicht krijgt van welke applicatie wat verbruikt.

Groetjes,
Lorentz.
Reputatie 5
Badge +2
Hallo Wim!

Kan je je vraag sturen via een privébericht? Dan help ik je graag verder.

Een privébericht sturen naar Het Proximus Team doe je door te klikken op de volgende link en in het voorziene veld je bericht te typen en dan op "Verstuur" te klikken (= verzenden).

https://nl.forum.proximus.be/inbox/conversation?with=51679.

Groetjes,

Wouter

Reageer