Beantwoord

Voorraad promotie tot 31/01/2017 misleidende reklame!

  • 7 December 2016
  • 17 reacties
  • 540 Bekeken

Reputatie 1
Beste,

De promotie die nu loopt tot 31/01/2017 is heel misleidend.
Na telefonisch kontakt gehad te hebben kreg ik te horen dat er niets meer van de producten beschikbaar zijn.
Aangezien er geen producten meer aanwezig zijn vind ik het misleidende reklame.
Dit omdat er dan een ander vorstel gedaan word die de meeste dan niet willen.
Graag had ik gezien op de site als er niets meer beschikbaar is dit ook op de site vermeld word.

Met vriendelijke groeten
icon

Beste antwoord door HeidiE 8 December 2016, 16:18

Bekijk origineel

17 reacties

Weet niet of het juist is maar in elk geval heb ook een ander voorstel gekregen waar ik eigenlijk niets mee ben .
mvg
Reputatie 1
Weet niet of het juist is maar in elk geval heb ook een ander voorstel gekregen waar ik eigenlijk niets mee ben .
mvg


Daardoor vind ik dat het misleidende reklame is en het is niet de eerste maal dat zo iets gebeurd, heb dit al enkele malen meegemaakt bij zo een promoties bij proximus.
Telkens werd een ander voorstel gedaan die ik niet wilde of kon gebruiken.
BEDRIEGELIJKE RECLAME
Juist hetzelfde meegemaakt, ik vul op de website in dat ik wil veranderen naar tuttimis met de optie van de Samsung tv, ik wordt gecontacteerd en mjn contract word aangepast naar tuttimus, de tv word doodgezwegen en na het tweede contact met de klantendienst krijg ik te horen dat ze op zijn en rond 16/12 terug binnen komen en terug contact moet opnemen, na toch constant de reclame op radio - tv - mail - bilboards te horen heb ik vandaag terug contact opgenomen via de klantendienst en hier krijg ik te horen dat ik de volgende keer maar wat sneller moet zijn (terwijl ze de actie mooi blijven doorzetten tot eind december)?????
Al 2x hetzelfde meegemaakt!
Proximus zou een voorraad hebben voor bestaande klanten. Als je belt naar de klantendienst en hiernaar vraagt beloven ze dat je een tv-toestel kan krijgen. De klantendienst zelf zou dit echter zelf niet kunnen regelen, maar dit gaat via een externe firma. Deze externe firma zou je dan na een 2-tal weken terugbellen.
Ook vorig jaar was dit zo! Na een eerste telefoon aan de klantendienst werd ik enkele weken later teruggebeld met de melding dat de voorraad uitgeput was maar dat ik bij de volgende actie voorrang zou krijgen.
Dit jaar opnieuw geprobeerd, zelfs bij het begin van de actie. Halfweg november gebeld met de klantendienst. Opnieuw hetzelfde verhaal! Tot op vandaag en verschillende contacten met de klantendienst werd ik niet opnieuw gecontacteerd. Het resultaat zal wel weer hetzelfde zijn: meneer, u was te laat!
Ik heb maandag geprobeerd maar het ging niet online. Ze hebben me dinsdag dan teruggebeld en ik wou eigenlijk geen toestel maar die korting van 17 euro voor 6 maand. Ze zeiden toen tegen mij dat het geen 17 euro was en toch misschien dan beter een gsm of tv nam. Tv is nieuw dus maar de gsm. Ik kon zelfs kiezen welke kleur goud of zwart. Dus wat is dat daar allemaal de ene krijgt blijkbaar wel de andere niet.
Toch raar dat Proximus niet reageert op dit topic. Wat hebben zij te verbergen?
Reputatie 7
Badge +6
Hallo Mike,
We hebben helemaal niets te verbergen maar momenteel is het heel druk op al onze kanalen (Facebook, Twitter en Forum) waardoor er wat achterstand is met de behandeling van de berichten.
Mvg,
Is het dan al meer dan 3 weken druk? Ik vind dit onrealistisch lang om een werkelijk antwoord te krijgen van Proximus!
Reputatie 7
Badge +3
Dag allemaal,

Er is momenteel een stockbreuk, zodra de toestellen terug op voorraad zijn zullen we iedereen die zijn gegevens heeft doorgegeven via de klantendienst verder informeren.

Groetjes,

HeidiE
Dat antwoord ken ik: vorig jaar ook al eens gehoord 😠
Uiteraard zonder resultaat en gedane beloftes niet nagekomen!
Dag allemaal,

Er is momenteel een stockbreuk, zodra de toestellen terug op voorraad zijn zullen we iedereen die zijn gegevens heeft doorgegeven via de klantendienst verder informeren.

Groetjes,

HeidiE


Sorry maar als ik dat goed begrijp vragen ze me begin deze week naar welk toestel ik moet hebben en laten ze me kiezen en zijn ze er gewoon niet meer of wat?
Ik heb maandag geprobeerd maar het ging niet online. Ze hebben me dinsdag dan teruggebeld en ik wou eigenlijk geen toestel maar die korting van 17 euro voor 6 maand. Ze zeiden toen tegen mij dat het geen 17 euro was en toch misschien dan beter een gsm of tv nam. Tv is nieuw dus maar de gsm. Ik kon zelfs kiezen welke kleur goud of zwart. Dus wat is dat daar allemaal de ene krijgt blijkbaar wel de andere niet. Hallo ben vandaag naar proximuswinkel gegaan en heb wel degelijk recht op TV . Verkoper die gisteren langs kwam is enkel op verkoop uit want voor hem kon het niet . Ik raad iedereen aan om altijd naar de officiële proximus winkel te gaan ,daar alleen kan men helpen er werd een klacht opgemaakt TV is momenteel niet voorradig dus oordeel wie kan (misleidende reclame) Ik verwacht toch een oplossing.
Ik heb maandag geprobeerd maar het ging niet online. Ze hebben me dinsdag dan teruggebeld en ik wou eigenlijk geen toestel maar die korting van 17 euro voor 6 maand. Ze zeiden toen tegen mij dat het geen 17 euro was en toch misschien dan beter een gsm of tv nam. Tv is nieuw dus maar de gsm. Ik kon zelfs kiezen welke kleur goud of zwart. Dus wat is dat daar allemaal de ene krijgt blijkbaar wel de andere niet. Hallo ben vandaag naar proximuswinkel gegaan en heb wel degelijk recht op TV . Verkoper die gisteren langs kwam is enkel op verkoop uit want voor hem kon het niet . Ik raad iedereen aan om altijd naar de officiële proximus winkel te gaan ,daar alleen kan men helpen er werd een klacht opgemaakt TV is momenteel niet voorradig dus oordeel wie kan (misleidende reclame) Ik verwacht toch een oplossing.

Waar het mij omgaat is dus dat niet op voorhand zeggen dat ze niks meer voorradig hebben en gewoon maar contracten afsluiten zonder dit op voorhand te melden.
Reputatie 7
Badge +4
Beste Jurgen_044.

Momenteel is er een stockbreuk en moeten we wachten zoals mijn collega zei tot de stock weer is aangevuld.

Als je recht hebt op een Samsung Tv en dus aan de voorwaarden voldoet zal je zeker nog een toestel ontvangen.

Je kan steeds bellen naar ons gratis nummer 0800/22800 en kunnen ze dit zeker voor je nakijken.

Met vriendelijke groeten

Koen
Reputatie 1
Als de toestellen een stockbreuk hebben waarom dan nog verder mails sturen met wedstrijden met dezelfde toestellen?
Het is allemaal heel misleidend en verwarrend.

Met vriendelijke groeten
Hallo Mike,
We hebben helemaal niets te verbergen maar momenteel is het heel druk op al onze kanalen (Facebook, Twitter en Forum) waardoor er wat achterstand is met de behandeling van de berichten.
Mvg,


Beste,
Daar we hoe langer hoe meer worden afgesnauwd aan de telefoon door totaal onvriendelijke mensen zijn we genoodzaakt op dit forum, waar 'Eva' vroeger actief was en zeer snel met antwoorden kwam, ons ongenoegen te uiten. Ik laat in het midden of er dan ook nog effectief naar oplossingen wordt getracht. Feit is dat wat klantenservice betreft Proximus hier een grote stap achterwaarts maakt, wat ik ten zeerste betreur. Het kan ook anders, wanneer je naar de lijsten van klantvriendelijkheid en antwoordsnelheid van andere operatoren kijkt. Misschien toch even aanhalen bij de top?

Mvg,
Peter

Reageer