Net zoals bij meerdere andere gebruikers van dit forum werd bij mij een verkeerde keuze (B-Mix i.p.v. B-Music) geactiveerd bij de voordelen in e-services. Kan dit rechtgezet worden? Alvast bedankt.
Bladzijde 1 / 1
Even contact nemen met de consumentendienst, deze zouden je probleem wel moeten kunnen oplossen.
U kan hen bereiken op gratis nummer 0800/22.800
Mvg
U kan hen bereiken op gratis nummer 0800/22.800
Mvg
Helemaal niet:Ik heb het nummer al gedraaid, en werd verwezen naar het nummer van de e-services (0800 22 263). Helpen kunnen ze niet want "De e-services zijn helemaal appart". Bij het laatste nummer krijg je keuze uit je code opvragen via e-mail, SMS of brief. Geen contactmogelijkheid.
De laatste keer dat ik muziek downloadde kreeg ik het klassieke scherm. (Eén lijn, netjes ingedeeld in huidige periode, volgende en laatste). Nu krijg ik een ander scherm dat behoort bij B-mix. Hoewel ik nooit wat anders dan muziek heb gedownload probeerde men me eerst duidelijk te maken dat ik geen andere keuze had dan "het gekozene" te aanvaarden, daarna zag men in (ik ben bekend met Belgacom, hardware- en softwareontwikkeling) dat ik weet dat fouten kunnen gebeuren en werd ik doorverbonden met een andere dame die geen oplossing kon bieden maar deze site aanraadde, want zij hebben geen toegang. Tot zover de consumentendienst en daarom dit bericht dus. Ik merk trouwens dat er nog klanten via deze weg een gelijkaardig probleem hebben aangekaart.
Informatica is geen exacte wetenschap, en problemen kunnen zich voordoen. No hard feelings dus. Alleen had ik graag een simpele oplossing voor een -toegegeven- marginaal probleem: van de service in het algemeen ben ik zeer tevreden (GSM, telefonie, TV, internet).
De laatste keer dat ik muziek downloadde kreeg ik het klassieke scherm. (Eén lijn, netjes ingedeeld in huidige periode, volgende en laatste). Nu krijg ik een ander scherm dat behoort bij B-mix. Hoewel ik nooit wat anders dan muziek heb gedownload probeerde men me eerst duidelijk te maken dat ik geen andere keuze had dan "het gekozene" te aanvaarden, daarna zag men in (ik ben bekend met Belgacom, hardware- en softwareontwikkeling) dat ik weet dat fouten kunnen gebeuren en werd ik doorverbonden met een andere dame die geen oplossing kon bieden maar deze site aanraadde, want zij hebben geen toegang. Tot zover de consumentendienst en daarom dit bericht dus. Ik merk trouwens dat er nog klanten via deze weg een gelijkaardig probleem hebben aangekaart.
Informatica is geen exacte wetenschap, en problemen kunnen zich voordoen. No hard feelings dus. Alleen had ik graag een simpele oplossing voor een -toegegeven- marginaal probleem: van de service in het algemeen ben ik zeer tevreden (GSM, telefonie, TV, internet).
Via mijn gewone mail kreeg ik volgend antwoord van Belgacom :
----------------------------------
Geachte mevrouw, geachte heer,
Wij hebben uw verzoek om inlichtingen over onze pakketten met internetvoordelen goed ontvangen.
U heeft in de maand januari het voordeelpack B-mix geactiveerd. Eens u de keuze voor een voordeelkit heeft bevestigd, kan dit niet meer gewijzigd worden voor een periode van 6 maanden. Dit voordeelpakket is dus geldig van 1/01/2011 tot en met 30/06/2011. U zal pas vanaf 1 juli terug de keuze hebben tussen de 3 voordeelpakketten.
Als Belgacom Internet-klant hebt u voortaan de keuze uit verschillende voordelenpakketten.
Met een voordelenpakket kiest u het voordeel waarvan u wenst te genieten voor de komende 6 maanden. Elke 2 maanden krijgt u dan toegang tot de juiste code of link.
Met b-photo krijgt u elke 2 maanden een aantal gratis fotoafdrukken. Met b-music geniet u elke 2 maanden van een aantal gratis legale muziekdownloads. Met b-mix kiest u voor een afwisseling van de voordelen gedurende de periode van 6 maanden: gratis fotoafdrukken, gratis muziekdownloads of gratis PC-games downloaden.
Wij raden u aan de volgende links te gebruiken. Zo bekomt u snel een antwoord op uw administratieve of technische vragen.
- Voor meer info over de pakketten met internetvoordelen, klik op:
https:///posts/mhtml:{D33CFEA2-5DAD-445A-96EA-9D1A3BA94121}mid:/00001085/!x-usc:http:/www.belgacom.be/internetvoordelen
- Indien u geen pakket met internetvoordelen ziet of indien de codes niet werken, verzoeken wij u een nieuwe aanvraag in te dienen op deze pagina:
https:///posts/mhtml:{D33CFEA2-5DAD-445A-96EA-9D1A3BA94121}mid:/00001085/!x-usc:http:/support.nl.belgacom.be/app/answers/detail/a_id/10301/kw/voordeel
- Hebt u vragen over ons gratis fotoaanbod of over het gebruik van uw fotocode in de e-Services, klik op:
https:///posts/mhtml:{D33CFEA2-5DAD-445A-96EA-9D1A3BA94121}mid:/00001085/!x-usc:http:/support.nl.belgacom.be/app/answers/detail/a_id/8782/kw/muziek
- Om de meest gestelde vragen over Extrafilm te raadplegen:
ga naar https:///posts/mhtml:{D33CFEA2-5DAD-445A-96EA-9D1A3BA94121}mid:/00001085/!x-usc:http:/belgacom.extrafilm.be/ > «Help», of om een vraag te stellen:
ga naar https:///posts/mhtml:{D33CFEA2-5DAD-445A-96EA-9D1A3BA94121}mid:/00001085/!x-usc:http:/belgacom.extrafilm.be/ > «Contact»
- Hebt u vragen over ons gratis muziekaanbod of over het gebruik van uw iTunes code in de e-Services of in de iTunes Music Store, klik op:
https:///posts/mhtml:{D33CFEA2-5DAD-445A-96EA-9D1A3BA94121}mid:/00001085/!x-usc:http:/support.nl.belgacom.be/app/answers/list/kw/muziek/search/1
- Om de meest gestelde vragen over iTunes op de website van Apple te consulteren of om online vragen te stellen, klik op:
https:///posts/mhtml:{D33CFEA2-5DAD-445A-96EA-9D1A3BA94121}mid:/00001085/!x-usc:http:/www.apple.com/support/itunes/index.html
- Hebt u algemene vragen of problemen inzake de e-Services, klik op:
https:///posts/mhtml:{D33CFEA2-5DAD-445A-96EA-9D1A3BA94121}mid:/00001085/!x-usc:http:/support.nl.belgacom.be/app/answers/list/p/7
- Maakt u reeds gebruik van de Belgacom e-Services maar bent u uw login (gebruikersnaam) of paswoord van de e-Services vergeten, klik op:
https:///posts/mhtml:{D33CFEA2-5DAD-445A-96EA-9D1A3BA94121}mid:/00001085/!x-usc:http:/www.belgacom.be/eServices_forgottenpassword
Met vriendelijke groeten,
Uw klantendienst
--------------------------------------------------------
Het mag duidelijk zijn dat dit géén antwoord is: men gaat niet in op het feit dat ik NIET gekozen heb voor deze optie. Men stelt zomaar dat ik deze keuze gemaakt heb en gaat voorbij aan het aantal klanten die het probleem signaleren. Ik heb geen boodschap aan gratis PC-games of foto's.
----------------------------------
Geachte mevrouw, geachte heer,
Wij hebben uw verzoek om inlichtingen over onze pakketten met internetvoordelen goed ontvangen.
U heeft in de maand januari het voordeelpack B-mix geactiveerd. Eens u de keuze voor een voordeelkit heeft bevestigd, kan dit niet meer gewijzigd worden voor een periode van 6 maanden. Dit voordeelpakket is dus geldig van 1/01/2011 tot en met 30/06/2011. U zal pas vanaf 1 juli terug de keuze hebben tussen de 3 voordeelpakketten.
Als Belgacom Internet-klant hebt u voortaan de keuze uit verschillende voordelenpakketten.
Met een voordelenpakket kiest u het voordeel waarvan u wenst te genieten voor de komende 6 maanden. Elke 2 maanden krijgt u dan toegang tot de juiste code of link.
Met b-photo krijgt u elke 2 maanden een aantal gratis fotoafdrukken. Met b-music geniet u elke 2 maanden van een aantal gratis legale muziekdownloads. Met b-mix kiest u voor een afwisseling van de voordelen gedurende de periode van 6 maanden: gratis fotoafdrukken, gratis muziekdownloads of gratis PC-games downloaden.
Wij raden u aan de volgende links te gebruiken. Zo bekomt u snel een antwoord op uw administratieve of technische vragen.
- Voor meer info over de pakketten met internetvoordelen, klik op:
https:///posts/mhtml:{D33CFEA2-5DAD-445A-96EA-9D1A3BA94121}mid:/00001085/!x-usc:http:/www.belgacom.be/internetvoordelen
- Indien u geen pakket met internetvoordelen ziet of indien de codes niet werken, verzoeken wij u een nieuwe aanvraag in te dienen op deze pagina:
https:///posts/mhtml:{D33CFEA2-5DAD-445A-96EA-9D1A3BA94121}mid:/00001085/!x-usc:http:/support.nl.belgacom.be/app/answers/detail/a_id/10301/kw/voordeel
- Hebt u vragen over ons gratis fotoaanbod of over het gebruik van uw fotocode in de e-Services, klik op:
https:///posts/mhtml:{D33CFEA2-5DAD-445A-96EA-9D1A3BA94121}mid:/00001085/!x-usc:http:/support.nl.belgacom.be/app/answers/detail/a_id/8782/kw/muziek
- Om de meest gestelde vragen over Extrafilm te raadplegen:
ga naar https:///posts/mhtml:{D33CFEA2-5DAD-445A-96EA-9D1A3BA94121}mid:/00001085/!x-usc:http:/belgacom.extrafilm.be/ > «Help», of om een vraag te stellen:
ga naar https:///posts/mhtml:{D33CFEA2-5DAD-445A-96EA-9D1A3BA94121}mid:/00001085/!x-usc:http:/belgacom.extrafilm.be/ > «Contact»
- Hebt u vragen over ons gratis muziekaanbod of over het gebruik van uw iTunes code in de e-Services of in de iTunes Music Store, klik op:
https:///posts/mhtml:{D33CFEA2-5DAD-445A-96EA-9D1A3BA94121}mid:/00001085/!x-usc:http:/support.nl.belgacom.be/app/answers/list/kw/muziek/search/1
- Om de meest gestelde vragen over iTunes op de website van Apple te consulteren of om online vragen te stellen, klik op:
https:///posts/mhtml:{D33CFEA2-5DAD-445A-96EA-9D1A3BA94121}mid:/00001085/!x-usc:http:/www.apple.com/support/itunes/index.html
- Hebt u algemene vragen of problemen inzake de e-Services, klik op:
https:///posts/mhtml:{D33CFEA2-5DAD-445A-96EA-9D1A3BA94121}mid:/00001085/!x-usc:http:/support.nl.belgacom.be/app/answers/list/p/7
- Maakt u reeds gebruik van de Belgacom e-Services maar bent u uw login (gebruikersnaam) of paswoord van de e-Services vergeten, klik op:
https:///posts/mhtml:{D33CFEA2-5DAD-445A-96EA-9D1A3BA94121}mid:/00001085/!x-usc:http:/www.belgacom.be/eServices_forgottenpassword
Met vriendelijke groeten,
Uw klantendienst
--------------------------------------------------------
Het mag duidelijk zijn dat dit géén antwoord is: men gaat niet in op het feit dat ik NIET gekozen heb voor deze optie. Men stelt zomaar dat ik deze keuze gemaakt heb en gaat voorbij aan het aantal klanten die het probleem signaleren. Ik heb geen boodschap aan gratis PC-games of foto's.
Nog steeds geen antwoord: ik kan alleen maar denken dat men dit als afgesloten beschouwd.
Beste DS,
Uw vraag was volledig terecht; het antwoord dat u gekregen heeft niet.
Daarom heb ik opnieuw een dossier opgemaakt en naar de bevoegde dienst gestuurd.
U mag snel een positief antwoord verwachten.
Met vriendelijke groeten,
Eva
Uw vraag was volledig terecht; het antwoord dat u gekregen heeft niet.
Daarom heb ik opnieuw een dossier opgemaakt en naar de bevoegde dienst gestuurd.
U mag snel een positief antwoord verwachten.
Met vriendelijke groeten,
Eva
Beste DS,
De bevoegde dienst laat mij weten dat uw keuze gereset is.
U kunt nu de juiste keuze opnieuw invoeren.
Met vriendelijke groeten,
Eva
De bevoegde dienst laat mij weten dat uw keuze gereset is.
U kunt nu de juiste keuze opnieuw invoeren.
Met vriendelijke groeten,
Eva
Dank U, fijn dat het dan toch geregeld is.
Reageer
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.