De afstandsbediening van de V4 is standaard geprogrammeerd voor Samsung tv's. Prima, dat hoef ik nu alvast niet meer zelf te doen.
Wel wil ik nu de volumeknoppen 'kopiëren' van de afstandsbediening van mijn Yamaha receiver.
Voor mijn V3B lukte dat zonder problemen. Voor de V4 volg ik de handleiding op http://support.nl.proximus.be/app/answers/detail/prive/televisie/a_id/14986/related/1/c/1284,1379" target="_blank
Eerst en vooral staat er een foutje in de handleiding: de toetsen die je eerst tegelijk moet indrukken zijn 1 en 6 (en niet 4 en 6). Als het TV-lampje brandt, druk ik vervolgens op TV Mode en VOL UP. Echter knippert het TV-lampje nu enkele keren kort, wat volgens de handleiding wil zeggen dat deze toets niet programmeerbaar is. De volumeknoppen staan bovenaan echter niet in de lijst van niet-programmeerbare knoppen, en als er nu één knop is die zou moeten programmeerbaar zijn, is het de volumeknop wel. Idem voor VOL DOWN.
Heeft er iemand dit al aan de praat gekregen? En zo ja, hoe?
NB: op de pagina om de afstandsbediening van de V4 universeel te maken staat ook een foutje. De gelinkte lijst met codes is deze van de V5. Cijfertje achteraan veranderen aub :)
volumeknop afstandsbediening programmeren
Er kunnen geen reacties meer worden geplaatst op dit onderwerp.
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.