Volume Meter Reset

  • 27 June 2011
  • 13 reacties
  • 3031 Bekeken

Hoi,

Sinds 21/06 hebben ze hier digitale tv & internet komen aansluiten maar mijn vraag is nu? Wanneer reset mijn volume meter? Er is namelijk geen info te vinden van welke periode het telt.

fd033261 is mijn accountnaam.

13 reacties

Badge
Telkens begin van de maand begin je met een volledige lege.
Badge
Hebben ze d.ie email niet geïnstalleerd?Want normaal als je dit vraagt doen ze dit.Toch de eerstekeer bij mij toen ik hier klant was.Deze keer heb ik gezegd dat ik het zelf ging doen.
Hij werkt ondertussen al o moest 0 zijn. En wat volume meter betreft ben je zeker dat hij bij iedereen reset? sommige zeggen 1ste/21ste .... Ik weet het niet meer hoor
Badge
Het kan misschien zijn een maand na je aankoop dat hebben ze mij ook eens proberen wijs te maken maar bij mij gebeurd het de eerste om het zeker te weten vraag het morgen in een maitje aan Eva.
Hoe kan ik eva contacteren dan? :)
Een bericht verzenden aan Eva van Belgacom

bij mij reset hij hier telkens de eerste van de maand, ik dacht dat bij iedereen zo was, maar zeker ben ik dat niet, zeker niet omdat krisken elders iets anders zei ;)

mvg
haha inderdaad, dat was mijn topic daar ;)
Badge
Bij mij zijn hier ook enkele die zeiden dat het niet de eerste was,maar toen het de volgende maand gewoon de 1 ste op nul wert op nul gezet wist ik genoeg.Dus ik denk wel dat je de eertste gereset wordt.
De reset gebeurt na de eerste disconnect in een nieuwe maand, dus op de 1e of de 2e.
Kan je eventueel zelf disconnecten? en reconnecten?
normaal wordt de lijn om de 36 uur automatisch gedisconnected.

maar je kan ook manueel disconnecten door fkes de modem uit te trekken.
reconnecten door modem terug in te steken.

op die manier kan je de reset van uw volume beetje meebepalen mocht je dat al willen

mvg
Als je dus maximaal gebruik wilt maken van het volume van de afgelopen maand doe je dus een dis/reconnect op de laatste dag van de maand om 23h50.
Badge
Jammer als je veel over hebt. Dat je dit niet kan meenemen naar een volgende keer.

Reageer