Vraag

VoLTE

  • 4 April 2017
  • 4 reacties
  • 226 Bekeken

Na herstelling van het scherm van mijn S7 edge heb ik een nieuwe installatie gekregen van android 7.0 maar blijkbaar een vodafone versie. Sindsdien kan ik geen volTE meer instellen. In een andere topic heb ik gelezen dat dit probleem werd opgelost. De gegevens van mijn software: G935FXXU1DQBT/ G935FVFG1DQBT/G935FXXU1DQB1
Mvg
Carl

4 reacties

Reputatie 5
Badge +3
Dag Carmic,

Kan je mij alvast het betrokken nummer bezorgen?

Je ondervindt voor de rest geen hinder buiten VoLTE?

Deze gegeven kan je steeds via een privébericht bezorgen, dit kan via https://nl.forum.proximus.be/inbox/conversation?with=51679

Mvg, Nicky
Reputatie 5
Badge +3
Dag Carl,

Uw versie is effectief de juiste versie. Volgens de systemen heb je ook de volledig juiste toegang voor VoLTE. Je kan het best eens opnieuw installeren dan. De enige andere optie die ik je kan bieden via deze weg is om het toestel terug te sturen naar de technieker.

Dit is natuurlijk ook niet echt de meest prettige.

Mvg, Nicky
Na herstelling van het scherm van mijn S7 edge heb ik een nieuwe installatie gekregen van android 7.0 maar blijkbaar een vodafone versie. Sindsdien kan ik geen volTE meer instellen. In een andere topic heb ik gelezen dat dit probleem werd opgelost. De gegevens van mijn software: G935FXXU1DQBT/ G935FVFG1DQBT/G935FXXU1DQB1
Mvg
Carl


Carmic, heel simpel op te lossen. Tom van Proximus heeft mij daarbij heel goed geholpen. Misschien moet je hem even contacteren
Bart3n,
Ik heb reeds verleden week de hulp van Tom gehad. Het probleem is ook bij mij opgelost.
Toch bedankt voor de reactie.
Mvg
Carmic

Reageer