Beantwoord

Voip telefoon

  • 20 oktober 2016
  • 6 reacties
  • 744 Bekeken

Hallo,
Ik heb bij het aansluiten van een nieuwe handset op gigaset c470ip het basisstation gereset.
Dit stond ingesteld om via voip telefonie te bellen ...
Kan iemand me uitleggen hoe ik deze terug moet instellen om via voip op bbox3 te bellen?
icon

Beste antwoord door Wilin 20 oktober 2016, 22:26

Is de VoIP dienst van Proximus? heb je I-talk?
=> Dan staan je inloggegevens op myProximus.

Of gebruik je een VoIP dienst van een andere service provider?
=> Indien dat het geval is, gewoon kabel tussen modem en telefoon en dan je login gegevens ingeven die je gekregen heb van je service provider.
Hier vind je een handleiding van de handset met hoe je de login gegevens invult.
Bekijk origineel

6 reacties

Reputatie 6
Badge +3
Is de VoIP dienst van Proximus? heb je I-talk?
=> Dan staan je inloggegevens op myProximus.

Of gebruik je een VoIP dienst van een andere service provider?
=> Indien dat het geval is, gewoon kabel tussen modem en telefoon en dan je login gegevens ingeven die je gekregen heb van je service provider.
Hier vind je een handleiding van de handset met hoe je de login gegevens invult.
Bedankt voor je reactie, ik ga hier mee verder .
Voip is via VoIP Buster, niet via Proximus.
Ik ga eens naar Proximus, misschien hebben hun wel een beter alternatief...
Ik ben leek hierin...
Bedankt.
Reputatie 2
Ik gebruikte dit ook vroeger op mijn bbox2 maar op de bbox3 lukt het ook niet meer, ik ga seffens nog een zoeken op het userbase.be forum, daar heb ik ooit een hele uitleg tegen gekomen hoe het moet, maar nu moet ik het eerst weer terugvinden 😉
Succes, ik laat het weten als ik de oplossing heb.
Ik wil graag VoIP Buster terug functioneel maken.
I-talk vind ik prijzig namelijk.
Reputatie 3
Hallo, GovaertS en axel_03,
Kan dit jullie een stap verder helpen in de goede richting hier.
Hier kan ik zeker mee vooruit, ik laat het weten als ik het opgelost krijg.
Bedankt

Reageer