Skip to main content
Graag had ik geweten hoe ik mijn voicemail kan uitschakelen op mijn GSM



Wie kan mij helpen?

heb je een abo?





  • Deactiveren Typ ##61# en druk op Verzenden.

    [/list] meer info



    http://support.nl.belgacom.be/app/answers/detail/a_id/14694/~/de-doorschakeltijd-naar-uw-voicemail-aanpassen



    mvg


Heb dit gedaan, maar niets is veranderd, na 3 beltonen wordt overgeschakeld op voicemail, ik kan er bijna nooit in slagen om op te nemen.



Ook een andere tijd in stellen lukt niet. Is toch een gebruiksonvriendelijk systeem.


tijd veranderen gaat enkel als je een abo hebt.



deactiveren gaat ook voor prepaid



neem anders eens telefonisch contact met klantendienst, die kunnen het ook doen voor jou



mvg


Xenne,





Ik heb een abo, en heb reeds contact opgenomen met de klantendienst.....maar nog steeds voicemail na 3 beltonen.





mvg


Ik heb hetzelfde probleem met pay-and-go. De klantendienst slaagt er niet in voicemail af te schakelen, hoe dikwijls ik heb ook bel. De zeggen steeds dat ze het gedaan hebben, maar er verandert niets.
Zelfde vraag werd al gesteld hier=>

https://nl.forum.proximus.be/mobiel-vaste-lijn-installatie-configuratie-13/krijg-voicemail-niet-afgeschakeld-34397?postid=546039



Ik heb ook een P&G en inderdaad wat de rinkeltijd betreft die kan je niet aanpassen wel als je abonnement hebt.

ter info wat hier vroeger ook nog werd gepost:

Voicemail Instellingen o.a. voicemail uitschakelen

Hoe kan ik voorkomen dat ik gebeld wordt door mijn voicemail? door

1231(Optie 4, Optie 1) te bellen vanuit uw Proximus nummer, uitschakelen



U belt hiervoor naar 1231 of 1969.

U kiest ervoor om uw Berichtmelding te wijzigen (optie 4).

Deze kan u daar deactiveren.

Dus probeer eens via 1231 of 1969 om te zien of het lukt

@ PCM

Dit topic is al drie jaar oud, misschien best afsluiten.