Skip to main content

Voicemail nummers bekijken

• September 4, 2013
  • 1 reactie
  • 298 Bekeken

Hey,

Ik heb een probleempje met mijn voicemail en ik vind nergens info die mij kan verder helpen.

Nu ik krijg wel smsjes van mijn voicemail dat ik bericht heb op mijn voicemail, maar hij toont enkel het laatste nummer dat heeft gebeld, dus stel nu dat ik twee berichten op mij voicemail heb dan toont hij maar een nummer. Verder staan de nummers die op mijn voicemail iets hebben ingesproken niet bij mijn gemiste oproepen, en omdat je wanneer je je berichten beluistert in je voicemail nooit de nummer die je gebeld hebben te horen krijgt, kan ik dus nooit bekijken wie op mijn voicemail iets heeft ingesproken. Ja, oke je kan wel terugbellen naar de nummers maar ik wil graag eerst weten naar wie ik bel.

Weet iemand een manier waar ik mijn voicemail geschiedenis m.b.t. de nummers kan bekijken ? Of hoe ik kan instellen dat deze nummers bij mijn gemiste oproepen terecht komen ? Want dit is echt vreselijk vervelend, zeker voor werk.

Alvast super bedankt

Prettige dag
Er kunnen geen reacties meer worden geplaatst op dit onderwerp.

1 reactie

• September 4, 2013
Beste,

dit is helaas alleen maar mogelijk voor de laatste nummer. De voorgaande nummers worden telkens vervangen door de laatst gecontacteerde. We kunnen hieraan helaas niets verhelpen.

Bedankt, en met vriendelijke groeten,

Eva.