Vraag

Voicemail bericht wanneer je een nieuwe voicemail ontvangt

  • 2 July 2016
  • 5 reacties
  • 1951 Bekeken

Het voicemail bericht wanneer je een nieuwe voicemail ontvangt krijg ik al een hele lange tijd niet meer. Ik heb verschillende keren via de voicemail de optie geactiveerd, en nog steeds is er geen verandering. Ik ben ook al naar een Proximus winkel gegaan, maar daar konden ze me ook niet helpen. Ik krijg nu dus voicemails terwijl ik niet weet dat ik ze krijg, en ik heb regelmatig 10+ voicemail berichten als ik er eens aan denk om zelf naar mijn voicemail te bellen.

5 reacties

Ik weet niet of je hier iets aan hebt maar ik geef het toch als info mee:
Instellen hoe u wordt verwittigd bij een nieuw voicemailbericht
U kunt op 3 manieren te weten komen dat u een bericht hebt ontvangen op uw voicemail:
via een sms, een oproep naar uw eigen nummer of een oproep naar een andere nummer.
•U ontvangt een sms (gratis)
Wanneer iemand een bericht heeft ingesproken op uw voicemail, ontvangt u steeds een sms met het aantal ontvangen berichten en (indien toegestaan) het telefoonnummer van de persoon die het laatste bericht heeft ingesproken.
•U ontvangt een automatische oproep op uw gsm (gratis)
Kies om opgebeld te worden op uw eigen nummer. Activeer deze optie door met uw gsm te bellen naar 1969. In het menu kiest u optie 3 (Mailbox-instellingen wijzigen) en vervolgens optie 4 (Berichtmelding).
•U ontvangt een automatische oproep op een ander nummer
Kies om opgebeld te worden op een ander oproepnummer, bijvoorbeeld uw vaste lijn.
Activeer deze optie door met uw gsm te bellen naar 1969.
In het menu kiest u optie 3 (Mailbox-instellingen wijzigen) en vervolgens optie 4 (Berichtmelding).
Nee, al geprobeerd. De gratis sms optie staat geactiveerd, maar ik krijg geen sms'en
Je kan altijd nog eens een privé bericht sturen aan Het Proximus Team
Ah. Ik wist niet dat dit kon. Merci
Ik wens enkel per SMS een melding te ontvangen van een binnengekomen voicemailbericht. Dus enkel manier 1:
"U ontvangt een sms (gratis)
Wanneer iemand een bericht heeft ingesproken op uw voicemail, ontvangt u steeds een sms met het aantal ontvangen berichten en (indien toegestaan) het telefoonnummer van de persoon die het laatste bericht heeft ingesproken."

Hoe schakel ik alleen de tweede ander opties, het automatisch oproepen naar mijn GSM of naar een ander nummer, uit ?

Reageer