Beantwoord

voice mail

  • 13 April 2016
  • 5 reacties
  • 283 Bekeken

ik krijg langs geen kanten mijn voice mail geinstalleerd op mijn vaste lijn,gewoon veranderd van telefoon nu zo'n handsfree toestel ,ook bij proximus zelf kunnen ze mij niet helpen
icon

Beste antwoord door ThomasP 13 April 2016, 14:04

Bekijk origineel

5 reacties

Reputatie 7
Badge +6
Ik vermoed dat je een voicemail functie had op je vorig toestel zelf? Deze gaat natuurlijk verloren wanneer je wijzigt van toestel.
Met de standaard Phonemail van Proximus wijzigt er normaal gezien niets wanneer je van toestel veranderd.
De Pxs Phonemail (voicemail dienst van Proximus) wordt volledig beheerd via het nummer 1969. Wat krijg je als je hiernaar belt? Als deze nog niet is ingesteld ga je meteen in de configuratiemodus komen.
Kijk eventueel eens op deze pagina voor wat meer info hoe Phonemail in te stellen.
merci thomas maar heb het allemaal al geprobeerd en niks lukt ,begin te denken dat het aan de telefoon zelf ligt
Reputatie 7
Badge +6
Ben je zeker dat je geen voicemail functie gebruikt(e) op je toestel? Hoe beluisterde je voordien je voicemail berichten?
Kijk na of je nieuw toestel een voicemail functie heeft. Indien niet, wat lukt er dan juist niet? Gaat hij niet over op voicemail? Wat krijg je als je naar 1969 belt?

Als je wilt, kijk ik even na of er al dan niets iets actief staat. Je kan je telefoonnr doorsturen via een privébericht naar Het Proximus Team. Dan kijken we dit even voor je na.
Reputatie 7
Badge +6
De Phonemail stond nog niet actief of op je lijn. Ik heb deze nu voor je geactiveerd maar in principe kon je dit zelf doen door in te loggen op MyProximus, naar je vaste lijn te gaan en bij 'beschikbaar' de Phonemail te 'bestellen'. Dit is gratis. Hierna staat Phonemail actief en kan je deze instellen voor gebruik door naar 1969 te bellen.
Ik vermoed dus dat je vorig toestel een eigen antwoord apparaat had.

Ik heb deze nu voor je geactiveerd, let er wel op, je dient deze nog te voltooien door even naar 1969 te bellen. Je gaat nu een ander bandje te horen krijgen. Standaard schakelt je lijn over naar je phonemail na 20sec. Je kan dit echter wel wijzigen. Kijk hiervoor even op deze pagina.
opgelostttttttt dikke merci

Reageer