voetbaluitzendingen

  • 6 June 2012
  • 9 reacties
  • 218 Bekeken

is het waar dat belgacom vanaf eind dit jaar geen enkele voetbalmatch meer gaat uitzenden? ook niet via aankoop?


mvg

9 reacties

Eindelijk ...... want wat kan je doen met een vent die altijd in de zetel zit te kijken naar de voetbal 😉 (grapje alhoewel !!)

groetje, Elsa
Badge
Dat zou me verwonderen.Van waar komt dat bericht.Ik kan je enkel zeggen dat elke match ook bij telenet te zien is maar ik dacht te horen hebben dat er bij belgacom ook nog belgisch voetbal zit.xenne weet er zeker meer van want ik ben er niet zeker van want ik zit bij telenet.
Badge
Belgacom gaat nog steeds de "5 minder belangrijkste" wedstrijden uitzenden zoals vorig jaar.


Grtz
Badge
Maar ook matchen uit de Portugese, Spaanse en onze tweede nationale competities.

Alsook de Europese Champions league.

Dat is wat anders dan stoppen met voetbaluitzendingen.

Grtjs.
het voetbalaanbod wordt net uitgebreid (sorry, Elsa)

wat belgisch voetbal betreft blijft belgacom uitzenden wat het dit seizoen reeds deed, idem met tweede klasse & portugese competitie

wat erbijkomt : de champions league & de spaanse competitie

maar dit laatste gaat niet gratis zijn, er zal een nieuwe betalende formule komen, de details daarover zijn nog niet bekend

mvg
beste Xenne,


hoe zeker mag ik daar van zijn?

Ik wil niet aan je twijfelen hoor maar ik ben geleerd door schade en schande 🙂.

Het zijn de investeringen die door wgen, ik bedoel stel eerst Belgacom en dan nogmaals maar dan Telenet aan laten sluiten, voor een kleine zelfstandige ;-)


Bedankt hoor.

wat ik schrijf is correct.

maar voor de duidelijkheid... wat belgisch voetbal betreft blijft belgacom gewoon tonen wat ze dit seizoen gedaan hebben, ttz 5 mindere matchen per speeldag. het verschil is dat deze ook op telenet gaan te zien zijn volgend seizoen, die trouwens ook de 3 andere matchen gaan uitzenden, maw alle belgische voetbal zal te bekijken zijn op telenet

ik weet natuurlijk niet wat uw voetbalwensen zijn....

mvg
Badge
En je moet ook een beetje weten wat je wil bij belgacom zal je het belgisch voetbal gratis hebben,hier is het betalend.Maar als je graag voetbal ziet is het z'en prijs waard want er zitten veel competities in het pakket.Ik weet nu niet of dit nu gaat veranderen als het belgisch er bijkomt.Misschien een appart pakket.Kan allemaal à la belgacom.
BELGACOM 11 zal volgend seizoen een betalend aanbod hebben, wat daar precies zal inzitten weet ik niet... vermoedelijk de CL & de spaanse competitie (en misschien de portugese?)

het aanbod belgisch voetbal zou volgens de info die ik heb gekregen wel gratis te zien blijven

't is enkel nog afwachten wanneer belgacom 11 zijn nieuwe voetbalabo gaat bekend maken

mvg

Reageer