voetbal

  • 6 August 2011
  • 17 reacties
  • 2864 Bekeken

Hallo iedereen,

Weet er soms iemand waar je langer dan 1 week vooruit kan kijken welke voetbalmatchen er zullen uitgezonden worden,als je nu op tv kijkt op zoom kan je maar alleen het volgende weekend zien


alvast bedankt

roosie

17 reacties

Reputatie 6
Badge +3
Kijken op de site van de voetbalbond: de zaterdagwedstrijden zijn voor belgacom
Badge
Klopt ook niet altijd want morgen is er ook een op belgacom tv. Als je geregeld naar kanaal 600 gaat zie je wat er voor volgend weekeinde is ook soms vrienschakpelijke voetbalwedstrijden worden nu gratis uitgezonden met datum er bij je kan dit lezen op die pagina.Als het dan zaterdag is of zondag dan ga ik in de tv gids naar pagina 600 en tussen 601 en 611 worden die wedsstrijden uitgezonden je kan ook één opnemen dus één zien en één op nemen geen twee dat is nog niet mogelijk bij voetbal zenders.Zo kan je dus ook zien op welke zender;zo doe ik het.Stom dat belgacom dit nergens vermeld.
overzicht van de matchen die worden uitgezonden via onderstaande link:

http://www.belgacom.be/private/nl/jsp/dynamic/productCategory.jsp?dcrName=hbs_tv_foot_bgctv&detailPage=hbs_tv_foot_bgctv_bgc_11_rdv

't is wel maar voor de eerste 3 speeldagen, hopelijk wordt dit regelmatig aangepast

westerlo mag uitzonderlijk op de zondag spelen omdat ze donderdag europees gespeeld hebben, hopelijk doen onze europese ploegen het goed dan kan dit nog meer voorkomen

en dinsdagavond zouden ze barcelona uitzenden? maar is nergens info van te vinden....

mvg
Reputatie 5
Badge +2
@Xenne: dat van Barcelona vind ik ook nergens. Zal nog aangepast worden denk ik.

Mvg
Badge
Ik denk wel als je die informatie vind als je het doed zoals ik zeg maar dan wel op een weekdag.Spijtige vind ik ook dat er geen kanaal numers worden weer gegeven waar een wedstrijd word op gespeeld.Nu moet je telkens in de gids gaan zoeken.
Dinsdag is de trofee van Catelonia . Live op kanaal 600 alleen staat er niet bij hoe laat het begint zal wel rond 21 u zijn zeker
Badge
beste

600 multilive match primeira liga of int vriendsch wedstrijd, 601 of 611 in HD de TOPwedstrijd van zaterdag, op 602 - 603 - 604 en 605 de andere wedstrijden

muisje
Badge
muisje kan er bij belgacom nergens niet meer die zender numering worden geplaatst ?Zoals vroeger bij all foot kon ik zien op welk kanaal en al enkele dagen op voorand waar een match werd gespeeld nu moet je dit via je gids doe en is dit veel moeilijker.Ook gaat dit via pagina 600 maar dan ook niet alle dagen.En daar zie je ook niets staan van waar de wedstrijd word uitgezonden.Toch een erg mankement vindt ik.
Reputatie 6
Badge +3
Ik vind het wel praktisch dat multi-live nu gratis is, ik zit wat te computeren en ondertussen kijk ik via TV op PC naar multi-live.

Zo mis ik niets van deze matchen.
Badge
Ik had vroeger al all foot omdat ik liever één match volg in een stuk de vorige jaren was het beter dan nu.Het is nu enkel te hopen dat ze volgend jaar terug overeen komen en dat wij ook terug alle matchen kunnen zien.
Axana, daar moet je niet op rekenen, het enigste dat zal veranderen is dat Telenet alle matchen zal kunnen tonen

en het zou toch mogelijk moeten zijn van ergens een compleet overzicht te geven van welke matchen er de komende weken worden uitgezonden. want op decoder is het alles behalve duidelijk wat er te zien is. bv die match van Barcelona staat op 600, maar er staat datum, noch uur bij... en blijkbaar is het ook nog niet 100% zeker dat Barcelona die cup zal spelen?

ook wat portugees voetbal betreft is het onduidelijk welke matchen er getoond worden volgend weekend, en wanneer

zou toch beter moeten kunnen, gewoon alles op de site van belgacom 11 posten

mvg
Badge
We zijn nu 2 maanden verder en nu vraag ik me af waarom als je via de rode knop drukt en dan klassement het klassement nog altijd ziet van vorig jaar.En ik dacht toch dat daar in het begin zoveel over te doen was.Ik vond dit tenminste een interesant item.Zal nu weer niet gaan zeker omdat telenet er tussen zit of wat?;)
ik moet zeggen dat ik daar nog nooit naar gekeken had Axana, maar blijkbaar is dat niet meer geupdate sinds eind vorig seizoen. hoeft voor mij ook niet, er zijn genoeg kanalen waar je dergelijke info kan vinden. nu ze geen inkomsten meer halen uit het voetbal zal daar geen geld meer voor zijn veronderstel ik. wat ik wel zou waarderen is een compleet overzicht van de matchen die ze uitzenden

mvg
Badge
Maar ik versta het toch niet goed ze hebben het zo gepromoot dat gebruik met die rode knop dat je daar alles over de voetbal kon terug vindinden zoals aantal rode en gele kaarten en nog veel meer trouwens die informatie over films staat daar ook aangegeven bij die rode knop denk ik klopt die of is die ook nog van vorig jaar.Dan moet ik toch één ding toegeven dat telenet tv.veel meer interactiever is dan belgacom.Niet op voetbal vlak maar dan algemeen gezien.
Reputatie 5
Badge +2
Ja, de rode knop op Belgacom TV is al lang niet meer up-to-date, enkel het voetbalnieuws is nog actueel. Voor de gratis samenvattingen van de matchen, die ik per toeval heb ontdekt, in de op aanvraag-catalogus moet men ook best goed zoeken vind ik. Een verwijzing op de rode knop-menu zou al het gebruik kunnen stimuleren. Terwijl bij Belgacom TV de interactieve diensten afnemen (via blauwe, rode en handige diensten-knop), komen er bij Telenet meer bij. En dan heb ik het nog niet over het zenderaanbod. Heel jammer is dat.

Mvg
het volledige programma van de komende weken:

Jupiler Pro League:
Zaterdag 13 augustus
Club Brugge - OH Leuven (19u45)
Genk - Zulte-Waregem (19u55)
Kortrijk - Cercle Brugge (19u55)
Beerschot AC - Westerlo (19u55)
Bergen - STVV (19u55)
+ Multilive (19u50)

Zaterdag 20 augustus
Cercle Brugge - Genk (19u55)
Westerlo - AA Gent (19u55)
OH Leuven - KV Mechelen (19u55)
STVV - Sporting Lokeren (19u55)
+ Multilive (19u50)
Zondag 21 augustus
RSC Anderlecht - Bergen (17u45)

Zaterdag 27 augustus
AA Gent - Lierse (19u45)
Sporting Lokeren - OH Leuven (19u55)
KV Kortrijk - STVV (19u55)
Bergen - Zulte-Waregem (19u55
Westerlo - Cercle Brugge (19u55)
+ Multilive (19u50)

Zaterdag 10 september
Standard - Westerlo (19u45)
OH Leuven - Bergen (19u55
Lierse - Sporting Lokeren (19u55)
Cercle Brugge - Beerschot AC (19u55)
+ Multilive (19u50)
Zondag 11 september
RSC Anderlecht - KV Kortrijk (17u45)

Dinsdag 9 augustus 21u40 Catalunya Cup Final

Portugese competitie:
Vrijdag 12 augustus 21u40 G.Vicente - Benfica
Zondag 14 augustus 19u55 V.Guimaraes - Porto

Vriendschappelijk:
Maandag 22 augustus 20u25 Barcelona - Napoli
Woensdag 24 augustus Real Madrid - Galatasaray

mvg
er zijn tientallen info /zoom zenders, waarom staat die info niet op die zenders??
Heb dit altijd al problematisch gevonden bij belgacom, om te weten te komen wanneer / waar nu iets staat.

Rode knop is out of the question, want 9/10 geeft die rode & blauwe knop een foutmelding.

Reageer