Hallo,
Gisteren naar proximus gebeld naar aanleiding van mijn factuur die ik had gekregen.
Voordien had ik een comfortpack met all kids en belgisch voetbal en tv replay+ en norton security voor 70.17 +5=75.15.
ik ben overgeschakeld naar familus l op aanraden van een collega van proximus.
Volgens haar ging ik goedkoper uitkomen.Maar wat blijkt nu:
-ten eerste:moet ik nu 94.90 euro betalen.Als je mijn promokorting van mijn vorig abonnement er bij telt zou ik 89.15 moeten betalen met mijn vorig abonnement.ik wil dus terug naar mijn vorig abonnement maar men zegt mij doodleuk dat dat afgeschaft is,dat ik bij het familus abonnement moet blijven.
-ten tweede:ik kreeg gratis 3 maanden netflix(gewoon een maand aangerekend)na telefoontje gaat dit rechtgezet worden.
-ten derde: ik kreeg gratis 1 blockbuster per maand heb al twee maanden mijn "gratis" blockbuster moeten betalen,na bellen gaat men er een terug betalen(1 maar)
-ten vierde:ik had recht op een affinity-korting via mijn werk colruyt.Die korting van 10 procent hebben ze mij afgepakt bij het nieuwe abonnement.Nu zou ik mijn code terug moeten opvragen terwijl zij mijn korting wel hebben afgepakt!!!!
-ten vijfde:ik heb via de preniumclub waar ik genoeg punten had om 5 gratis films te huren mijn punten ingeruild,maar ik kan mijn gratis films enkel opvragen mits betaling!!!!
Eigenlijk maken ze je bij proximus vanalles wijs tot je klant bent.En als je dan enkele maanden klant bent,dan komt er van gratis niets in huis,spijtig dat ik via hun een tablet -pc abonnement heb,of ik was al lang terug naar telenet zij doen tenminste wat ze zeggen en daar betaal ik met plezier meer voor.
een zwaar ontgoogelde klant(nu nog wel).
Bladzijde 1 / 1
Dag Axelf,
Kan je via privébericht naar Het Proximus Team klantgegevens sturen? (telefoonnr, klantnr, contactnr)
Dan kijken we alles voor je na.
Nu
Kan je via privébericht naar Het Proximus Team klantgegevens sturen? (telefoonnr, klantnr, contactnr)
Dan kijken we alles voor je na.
Nu
hallo mijn klantnummer is 617269560
mijn gsmnummer is 0494592602
groetjes Axel
mijn gsmnummer is 0494592602
groetjes Axel
Reageer
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.