Om op 'onbereikbare' plaatsen toch internet te kunnen gebruiken, kocht ik voor enkele jaren een een USB stick van Vodafone.
Ik gebruikte die al lange tijd niet meer.
Toen ik vorige week op reis was, wilde ik er terug gebruik van maken. Ik kreeg echter een melding in de aard van 'de kaart moet geactiveerd worden'.
Nochtans staat het nummer steeds op m'n proximusfactuur vermeld.
Wat doe ik nu?..
Bladzijde 1 / 1
Misschien vind je hier een antwoord:
nl.forum.proximus.be/proximus-tv-7/tv-overal-34974
Daar staan een aantal mogelijke oplossingen gegeven door forumlid 'Elsa'.
Er is ook de support pagina van Proximus:
www.proximus.be/support/nl/id_sfaqr_mdm_mob_global/particulieren/support/internet/internet-onderweg/surfen-met-3g-of-4g/surf-op-3g-of-4g-met-uw-usb-modem-of-wi-fi-router.html
nl.forum.proximus.be/proximus-tv-7/tv-overal-34974
Daar staan een aantal mogelijke oplossingen gegeven door forumlid 'Elsa'.
Er is ook de support pagina van Proximus:
www.proximus.be/support/nl/id_sfaqr_mdm_mob_global/particulieren/support/internet/internet-onderweg/surfen-met-3g-of-4g/surf-op-3g-of-4g-met-uw-usb-modem-of-wi-fi-router.html
Reageer
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.