VOD code voor 5 films geldig tot 30/6/2015 (premiumpunten)


Reputatie 7
Badge +6
Hoera, je kan met 3500 punten opnieuw een code krijgen voor 5 films on demand.


Een klein vraagje: die code is geldig tot 30/6/2015.


Betekent dat dat je die code moet ingevoerd hebben voor die datum


OF


dat je de 5 films moet bekeken hebben voor 30/6?


MVG


EDIT 4/05: ANTWOORD:VIJF CODES VAN 9 (???!!!) CIJFERS, VERZONDEN PER MAIL, TE GEBRUIKEN VOOR 30/6


EDIT 4/05: CODES IN TE VOEREN VIA DE BLAUWE KNOP V/D AFSTANDSBEDIENING.

69 reacties

Reputatie 7
Badge +6
Prima !


Bedankt !
Beste Marleen,
De geldigheidsperiode vermeld in de email is de correte periode voor u VOD codes. U dient de codes te gebruiken via de blauwe knop op uw afstandsbediening.
Mvg Inge
Reputatie 7
Badge +6
Hallo ES,


Bedankt voor de codes.


Ik moet de eerste code nog invoeren, ik neem aan via de blauwe knop en gratis film, want bij een gewone VOD moet je maar 4 cijfers invullen en dit zijn er negen?


Ik heb ook nog wat twijfels over de geldigheidsduur: aan de tel zei men mij tot 30/6, in de mail staat 31/12; een groot verschil.


In elk geval bedankt voor jullie inzet.


MVG
Beste Marleen,
Kunnen wij voor u nog iets doen? Uw dossier is reeds correct afgesloten na telefonisch overleg met u. Mvg ES
Zonder dank, graag gedaan Marleen, het is ten slotte de bedoeling om elkaar zoveel als mogelijk te kunnen helpen hé
Reputatie 7
Badge +6
Ik hoop het ook, Elsa. In elk geval nog eens bedankt dat je mij naar de 1910 verwezen hebt.


​De medewerkers hadden wel een dossier geopend, maar daar hadden ze op die dienst ook nog niet naar gekeken.Te veel werk zeker. 😉 Alexander zou ook beter eens bellen om er wat beweging in te krijgen.












Marleen, zou het nu echt einde goed alles goed zijn ! ik hoop het echt voor u.
Beste Marleen,
De 5 VOD codes die u ontvangen heeft zijn correct en u kan deze vanaf heden gebruiken. Indien u nog verdere vragen heeft kan u ons steeds contacteren.
Mvg Id
Reputatie 7
Badge +6
And the saga continues:


Rond 11u word ik opgebeld door een eentalig Franse dame van Proximus, vriendelijk, met excuses etc. voor het ongemak en ze wil mij de codes via de telefoon opgeven, om het vlug te doen gaan, of via .. de post.


Kan het niet via mail, vraag ik. Ah ja, dat kan ook. Zal ze dat dan doen? JAAAAAAAA!


Tien minuten later komen de codes eindelijk binnen: dat zijn codes van 9 (NEGEN) cijfers, verdorie, wou ze dus via tel. doorgeven. Kan je wel zoveel cijfers invoeren op Proximus TV?


Er staat nu ook in mijn mail dat de codes geldig zijn tot 31/12. Hm, eerst zien en dan geloven.


Wat een circus toch voor een paar gratis films.


Wordt hopelijk niet meer vervolgd.frons
Reputatie 7
Badge +6
Heb contact opgenomen met 1910: 13 min. wachten, maar ja, 't is maandagmorgen voor iedereen. Vraag waarom ik nog geen nieuws heb.


Zeer vriendelijk medewerkster, dus al een pluspunt, kijkt het na. Ja, mevrouw, dat staat nog open ( m.a.w. we hebben er nog niks aan gedaan). Ik zal u in een hogere prioriteitscategorie zetten, dat is alles wat ik kan doen.


Waarom er dan 'levering is uitgevoerd' staat, weet ze niet.


Ik vraag dan hoeveel codes ik ga krijgen, hoe ik ze ga krijgen en tot wanneer ze geldig zijn, want dat was toch de vraag van de topic. Na wat opzoekingswerk, het antwoord.


VIJF CODES, PER MAIL EN TE GEBRUIKEN VOOR 30/06.


Nu dus maar hopen dat ze vlug aankomen.


Bedankt Elsa, om me naar 1910 te hebben verwezen, want anders ....


Beste Marleen,
Is er reeds een dossier opgemaakt voor het nazicht van uw VOD codes. De bevoegde dienst zal dit dossier behandelen en u hierover contacteren.
Mvg Id
Reputatie 7
Badge +6
Dat zullen we morgen dan maar eens uitproberen, Elsa.


Marleen,

wat weten ze dan te vertellen als je contact opneemt met de 1910 ?
Reputatie 6
Badge +2
Ja, bij mij staat het ook dat de levering is uitgevoerd, hawel ge zout niet veel zeggen, ik denk eerder dat we die codes kunnen gebruiken voor een vertraagde film.lach
Reputatie 7
Badge +6
Alexander, staat er bij jou in MyProximus ook dat de 'LEVERING UITGEVOERD' is, want dat snap ik dus niet, hé. Dat betekent toch dat het op één of andere manier verzonden is ???


Zelfs met postduiven of snailmail moet dat dan al aangekomen zijn en het zou toch heel toevallig zijn, moest het bij twee personen verloren gegaan zijn. Hoewel, idd 't is Proximus, hé..nee


Yellow, good for you, toch iets positiefs uit heel dat premiumpunten gedoe.
Nougabollen zijn ook lekker hoor.smiley
Reputatie 3
Badge +1
Ik begrijp het ook niet goed waarom dit zolang moet duren. Ik ruilde half april mijn premiumpunten in voor een pay & go kaart. Ook daar stond bij vermeld dat ze deze code met de post gingen opsturen (enfin, zo had ik het toch begrepen). Het goede nieuws is dat ik binnen de 5 dagen mijn herlaadcode per mail toegestuurd kreeg. Marleen en Alexander, ik hoop dat jullie die codes toch nog uiteindelijk krijgen hé.
het is inderdaad onbegrijpelijk, om zoiets op te sturen, zelf per gewone post, kan toch maar hooguit een paar dagen duren.


Maat ja 't is Proximus hé !!
Reputatie 6
Badge +2
Marleen, je zegt dat als je iets bij een andere firma bestelt dat je die koopwaar vlugger krijgt, dat is zeker manifest niet geval bij Bol.com, ik had op 24/4 een DVD box besteld en tot op heden ook nog niks ontvangen, dan maar getelefoneerd naar die Nederlandse firma en daar kreeg ik te horen dat die zending waarschijnlijk verloren gegaan is bij de post en ze zouden nog een DVD box opsturen.


A propos, ik zit ook op die codes te wachten, er staat geschreven dat die verzending wel 6 tot 8 weken kan duren, waarom dat zolang moet duren is mij een raadsel, ik hoop in ieder geval dat deze ook niet verloren zullen gaan bij de post zoals bij die DVD BOX.
Reputatie 7
Badge +6
Ik heb nog niks, nada, nougabollen, kunnen aanvragen, Elsa, en dan blijft nog altijd de vraag hoelang die codes geldig zijn, hé, want dat van die 12 maanden zou ook niet kloppen, hoor, die 5 films zouden moeten bekeken worden voor 30/6.


Die codes komen wss 29/6 's morgens binnen. Zouden we misschien een verlofdag moeten plannen voor die dag? Dure films dan.
Ben je wel zeker dat die Films al af zijn die je aangevraagd hebt lach
Reputatie 7
Badge +6
23 DAGEN NA BESTELLING EN ONDANKS MEDEDELING 'LEVERING UITGEVOERD' EN TUSSENKOMSTEN VAN DE MEDEWERKERS NOG ALTIJD GEEN CODES !!!!!


Waar zijn ze toch mee bezig bij die dienst premiumpunten ???? Waarschijnlijk aan het kijken naar die films met mijn codes !!!!


Als ik bij een andere firma iets bestel, krijg ik dat de volgende dag al toegeleverd, hier de belofte ofwel via mail binnen de 2 dagen, of via de post binnen de 10 dagen (eerst was het 6 WEKEN), maar niks dus.


Incompetentie troef.
Reputatie 6
Badge +2
Ja Elsa, je krijgt die codes om gratis te bekijken en daarna wordt je erop getaxeerd, dat is wat ze noemen een vergiftigd geschenk.lach
Aha, daarmee dat er zoveel codes bijgekomen zijn duivellach
Reputatie 7
Badge +6
OK, bedankt.


​PS. Ze hebben die codes toch per abuis niet op de nieuwe belastingsbrief gezet ?

Reageer