Vitaya zender

  • 10 June 2017
  • 8 reacties
  • 419 Bekeken

Reeds meerdere malen heb ik gemeld dat ik Vitaya niet langer kan bekijken. Daarnaast kan ik ook verschillende van mijn andere opnames niet meer bekijken. Meestal wordt er maar 1 seconde opgenomen of hij neemt de reeks wel op maar ik kan ze dan nog niet bekijken. Daarnaast blijf ik een zwak signaal hebben op Link Quality. Jullie gingen mij terug contacteren aangaande dit probleem maar ik heb tot nu toe nog niets van jullie gehoord. Gelieve mij hierover per email te berichten. Ik werk namelijk fulltime. De ene decoder geeft beschikbaar 68% aan en de andere 98 % bij opnames
Er volgt ook totaal geen reactie van Proximus maar de facturen die kan je wel altijd betalen.
Waarom stellen ze het dan voor het ogenblik niet zo in dat je elk programma van vitaya tenminste gedurende 48 uur in tv replay gratis kan bekijken ?
Oude trouwe, op tijd betalende klanten zijn altijd de dupe bij proximus , trouw wordt hier nooit beloond.

8 reacties

Reputatie 6
Badge +3
Beste, waarschijnlijk kun je best dit verder opvolgen in https://nl.forum.proximus.be/proximus-tv-7/vitaya-blokkeert-39014/
Daar is er reeds een discussie bezig over dit probleem
Het is ook regionaal blijkbaar aangezien niet iedereen dit probleem heeft met vitaya!
Het doet zich slechts voor in een beperkte regio.
Reputatie 7
Badge +4
Dag Dcaalst,

Ik heb het doorgegeven dat het probleem met vitaya nog steeds niet is opgelost, we lossen dit zo snel mogelijk op.

Voor het probleem dat je opnames maar 1 seconde lang zijn, heb ik ook een mail gestuurd, we houden je op de hoogte als dat is opgelost.

Als je zwak signaal op je wifi bridge hebt, ga je best je wifi signaal eens nakijken. https://www.proximus.be/support/nl/id_sfaqr_wifi_trouble/particulieren/support/internet/internet-thuis/problemen-met-internet/8-tips-om-uw-wifi-te-verbeteren.html

Als je per mail wil gecontacteerd worden en niet telefonisch, ga je ons best ook een mail sturen via het contactformulier op onze website (https://www.proximus.be/support/nl/id_cr_contact/particulieren/support/contacteer-onze-klantendienst.html) dan zal je ook antwoord krijgen per mail.

Ik zie dat je 2 decoders met harde schijf hebt, als op 1 van de 2 opnames op de harde schijf staan, is het normaal dat de beschikbaarheid verschilt op beide decoders.

Mvg,

Kim
Reputatie 7
Badge +4
Kan je nog eens proberen ? Men heeft en actie ondernomen die het probleem mogelijk heeft opgelost en vraagt of je nog is kan kijken of vitaya nu wel goed werkt.
Reputatie 7
Badge +4
Voor de opnames waar je problemen mee hebt zijn deze ook op vitaya?

Zoja kan je eens zeggen welke dat er allemaal mis zijn dan zal ons TV team die allemaal terug plaatsen.

Het probleem was dat je de opnames lokaal opslaat en er op dat moment problemen waren met de broadcast waardoor de decoder de programmas niet kon opnemen.
Ik heb al eerdere malen geprobeerd mijn klacht door te sturen via uw contactformulier maar ik krijg steeds de melding dat de webpagina niet kan gevonden worden. Daarom heb ik het op deze manier doorgestuurd. Ook vandaag heb ik dit nog eens geprobeerd maar ook via uw link krijg ik dezelfde melding.
Momenteel lijkt het probleem met Vitaya opgelost te zijn.
De opnames die maar 1 seconde duren beperken zich niet enkel tot Vitaya maar ik heb dit ook op andere zenders zoals Canvas, Fox,...
Programma's zijn onder andere My Kitchen Rules, Bevergem, Chaussee d'amour en daarnaast nog een heel aantal films die ik gewoon heb verwijderd aangezien ik ze niet kon bekijken.
Reputatie 6
Badge +3
Moest dit probleem zich voordoen zou je dan de opname eens kunnen laten staan en ons op de hoogte brengen zodat we dan eens kunnen kijken wat er zich juist zou voorgedaan kunnen hebben.
Reputatie 6
Badge +4
Dag Dcaalst,

Door het feit we te kampen hadden met een broadcast probleem op Vitaya waardoor dus de decoder de correcte informatie niet doorkreeg via de tv gids, kunnen er zich op die zender problemen voorgedaan hebben betreft mislukte opnames. Kan je ons naam uitzending, datum en uur doorgeven van de opnames zodoende we die kunnen terugplaatsen

Mvg sabine

Reageer