Vitaya blokkeert


Sinds 25 mei blokkeert Vitaya. Nadat je daar op afstemt stopt na eenmaal seconden de uitzending met een vast beeld. Je krijgt dan : geen signaal. Geachte klant er is een probleem opgetreden met de verbinding. Druk op OK om de verbinding herstellen. Hierna wordt de verbinding hersteld met opnieuw een blokkade tot gevolg. Dit id niet enkel het geval bij mij maar ook bij mijn buren en in een ganse woonwijk in de buurt. Blijkbaar is dit eendachtig probleem want volgensikhier op het forum merk ben ik al niet de eerste die deze melding maakt

16 reacties

Inderdaad, als antwoord gekregen dat de betrokken dienst dit verder ging onderzoeken.
Reputatie 6
Badge +3
Da William,

We zijn effectief op de hoogte van het probleem en doen er alles aan om het zo snel mogelijk op te lossen.

Mvg,

OdB
Reputatie 6
Badge +2
Zou het al opgelost zijn want ik kan Vitaya probleemloos ontvangen zonder storingen en haperingen.
Dat is weer het rare dat het niet bij iedereen voorvalt, aangezien er zijn die beweren geen probleem te hebben?
Reputatie 7
Badge +4
Het doet zich slechts voor in een beperkte regio.
Mijn ouders hebben het probleem met Vitaya nog steeds. Ik woon in dezelfde straat 300m verder maar geen probleem met deze zender.
Reputatie 7
Badge +4
StevenB, hebben je ouders enkel storingen op Vitaya of ook op andere zenders? Stuur gerust even het nummer van hun vaste lijn via prive bericht naar Het Proximus Team
Hier hetzelfde probleem, al een paar dagen storing enkel en alleen op de zender van Vitaya. Uitgesteld kijken lukt wel, maar live blokeerd het na een paar seconden.
Heb sinds vandaag nu ook hetzelfde probleem 😞
Ondertussen zijn we twee weken verder en het probleem stelt zich nog steeds. Ik kan mij niet voorstellen dat in een instelling als Proximus het twee weken duurt vooraleer een serieus probleem wordt opgelost. Ik vraag mij af of Proximus een tegemoetkoming aan hun klanten zal doen om dit ongemak (zeg maar hinder of gebrek) te compenseren. Ik verwacht dit alleszins gezien wij fervente Vitaya kijkers zijn en dit voor ons een
Gemis is, maar ik zal wel niet alleen zijn. Ik ben van plan om op Facebook een vraag de wereld in te sturen om te weten te komen , ongeveer toch, hoeveel mensen hiermee te kampen hebben.
Reputatie 7
Badge +4
Wij hebben vandaag en bericht gekregen dat het probleem zou moeten opgelost zijn.
Ik heb zelf eens nazicht gedaan en bij ons blijft het probleem nog steeds hetzelfde
Reputatie 7
Badge +4
Kan je je telefoonnummer eens doorsturen via privé bericht? https://nl.forum.proximus.be/inbox/conversation?with=51679

Groetjes,

Kim
Reputatie 7
Badge +4
Kan je nog eens proberen ? Men heeft en actie ondernomen die het probleem mogelijk heeft opgelost en vraagt of je nog is kan kijken of het nu wel werkt.
Het probleem blijkt momenteel opgelost.te zijn, waarvoor dank.
Reputatie 6
Badge +3
Graag gedaan alvast.

Reageer