Proximus biedt 2 jaar garantie (Dit staat ook vermeld op het document 'overeenkomst'. Het 3de jaar garantie staat echter niet op dit document vermeld. Wellicht omdat dit uitgaat van de firma Huawei.
Stel dat mijn smartphone binnen het derde jaar stuk is. Moet ik dan naar de proximuswinkel stappen of???? En geldt het aankoopbewijs ook voor de VIP garantie?
Beste antwoord door Roerdomp18
Hallo, U zal zich moeten registreren op de website van Huawei en uw gegevens van aankoop kenbaar maken. Let wel dat dit binnen de 31 dagen na aankoop moet gebeurd zijn.
Hoop dat jij meer succes hebt daarmee, ik had op 5 september de aankoop van een p5 lite gedaan in een Proximuscenter en men had mij er niets over vermeld tot mijn schoonzoon gisteren dezelfde smartphone en in dezelfde shop en door dezelfde verkoper die het nu wel vermelde. Nog vlug proberen te registreren gisteren en wat dacht je : juist ja, 3 dagen te laat !!!
Bekijk origineel
Hoop dat jij meer succes hebt daarmee, ik had op 5 september de aankoop van een p5 lite gedaan in een Proximuscenter en men had mij er niets over vermeld tot mijn schoonzoon gisteren dezelfde smartphone en in dezelfde shop en door dezelfde verkoper die het nu wel vermelde. Nog vlug proberen te registreren gisteren en wat dacht je : juist ja, 3 dagen te laat !!!