Beantwoord

Video's streamen naar Apple TV met bbox3

  • 3 October 2017
  • 6 reacties
  • 689 Bekeken

Heb sinds een paar dagen de bbox2 (werkte niet meer goed) omgeruild voor een bbox3.
Blijkbaar kan ik nu niet meer draadloos video's streamen op de Apple Tv omdat het netwerk niet ondersteund wordt. In bijlage de tekst die op de doos van de Apple Tv (zwarte doos, hopelijk tekst leesbaar) vermeld staat. Als ik het goed begrijp, kan ik nu niet meer draadloos streamen? En moet ik een ethernet-kabel aansluiten? Heel vervelend, mijn Apple doosje moet vlakbij de tv staan, maar die staat "mijlenver" van de router verwijderd;-(
icon

Beste antwoord door AndyR 3 October 2017, 12:00

Bekijk origineel

6 reacties

Je apple TV kan deze mss ook verbinding maken via Wifi-5.0 mss ipv wifi-2.4, want dan kan het zijn dat je ontvangst op wifi-5.0 te laag is als die te ver van de bbox3 staat.
Er zijn idd 2 wifi-netwerken waar ik verbinding mee kan maken, maar ik ken de nrs. niet vanbuiten. 5.0 zou eventueel moeten werken?
Router dichterbij plaatsen is ook niet mogelijk want de blauwe kabel tussen de plaats waar de splitter staat en de router is ook maar beperkt in lengte. Het liefst wil ik draadloos werken, de ethernetkabel zou anders langer dan 5 meter moeten zijn;-(
Maar lukt het dan niet voor zowel voor wifi met SSID = wifi-5.0-xxxx en SSID = wifi-2.0-xxxx.
want in wezen maakt dat geen verschil of je een bbox2 of met bbox3 werkt.
Of zou het weer iets te maken hebben met die bbox3 van technicolor!!!
welke heb je deze van technicolor of die van sagemcom.
Ook al eens geprobeerd om de bbox3 te laten rebooten (20 seconden netspanning onderbreken)
Ik ben niet thuis momenteel, maar ik denk dat ik Technicolor heb. Ik check thuis vanmiddag.
Reputatie 5
Badge +3
De bbox3 is compatibel met apple tv, dus kan je draadloos streamen. Voor meer informatie hoe dat je juist verbinding kan maken met apple tv vind je hier informatie over.
Ik hen een tchnicolor modem, maar die werkt perfect met de Apple Tv, dank voor jullie hulp!

Reageer