Als ik ga naar:
- Mijn bibliotheek
en op Mijn geprogrammeerde opnames klik
dan krijg de melding "U hebt geen opnames vanop afstand ingesteld"
Er zijn nochtans wel cloud opnames aanwezig die ik via mijn decoder kan bekijken
Is dat een bug die nog moet opgelost worden of een optie die nog moet ingebouwd worden?
Bladzijde 1 / 1
Dag Elsa,
Mijn excuses om zo laat op je bericht te beantwoorden.
Ik heb dit doorgestuurd naar onze engineering.
Ik hoop je zo snel mogelijk een antwoord te sturen.
Met vriendelijke groeten,
AndyM
Het Proximus Team
Mijn excuses om zo laat op je bericht te beantwoorden.
Ik heb dit doorgestuurd naar onze engineering.
Ik hoop je zo snel mogelijk een antwoord te sturen.
Met vriendelijke groeten,
AndyM
Het Proximus Team
Elsa,
Kan je mij, via privé bericht je nummer van je vaste lijn of login doorsturen?
Onze engineering heeft deze informatie nodig
Met vriendelijke groeten,
AndyM
Het Proximus Team
Kan je mij, via privé bericht je nummer van je vaste lijn of login doorsturen?
Onze engineering heeft deze informatie nodig
Met vriendelijke groeten,
AndyM
Het Proximus Team
AndyM,
In ieder geval bedankt voor de moeite, maar enige tijd later was het dan blijkbaar vanzelf opgelost en was ik eigenlijk ondertussen vergeten van het dan hier in mijn post zelf te melden.
Mvg,
Elsa
In ieder geval bedankt voor de moeite, maar enige tijd later was het dan blijkbaar vanzelf opgelost en was ik eigenlijk ondertussen vergeten van het dan hier in mijn post zelf te melden.
Mvg,
Elsa
Elsa,
Blij te horen dat het ondertussen opgelost is
Met vriendelijke groeten,
AndyM
Het Proximus Team
Blij te horen dat het ondertussen opgelost is
Met vriendelijke groeten,
AndyM
Het Proximus Team
Reageer
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.