Skip to main content
Beantwoord

Via http://tvoveral.be cloud opnames bekijken lukt niet

  • January 6, 2016
  • 4 reacties
  • 204 Bekeken

Elsa
Als ik ga naar:
- Mijn bibliotheek
en op Mijn geprogrammeerde opnames klik
dan krijg de melding "U hebt geen opnames vanop afstand ingesteld"
Er zijn nochtans wel cloud opnames aanwezig die ik via mijn decoder kan bekijken

Is dat een bug die nog moet opgelost worden of een optie die nog moet ingebouwd worden?

Beste antwoord door Elsa

AndyM,
In ieder geval bedankt voor de moeite, maar enige tijd later was het dan blijkbaar vanzelf opgelost en was ik eigenlijk ondertussen vergeten van het dan hier in mijn post zelf te melden.
Mvg,
Elsa
Er kunnen geen reacties meer worden geplaatst op dit onderwerp.

4 reacties

Forum|alt.badge.img+4
  • Motivator
  • February 3, 2016
Dag Elsa,

Mijn excuses om zo laat op je bericht te beantwoorden.

Ik heb dit doorgestuurd naar onze engineering.
Ik hoop je zo snel mogelijk een antwoord te sturen.

Met vriendelijke groeten,
AndyM
Het Proximus Team

Forum|alt.badge.img+4
  • Motivator
  • February 3, 2016
Elsa,

Kan je mij, via privé bericht je nummer van je vaste lijn of login doorsturen?

Onze engineering heeft deze informatie nodig

Met vriendelijke groeten,
AndyM
Het Proximus Team

Elsa
  • Auteur
  • Antwoord
  • February 3, 2016
AndyM,
In ieder geval bedankt voor de moeite, maar enige tijd later was het dan blijkbaar vanzelf opgelost en was ik eigenlijk ondertussen vergeten van het dan hier in mijn post zelf te melden.
Mvg,
Elsa

  • February 3, 2016
Elsa,

Blij te horen dat het ondertussen opgelost is

Met vriendelijke groeten,
AndyM
Het Proximus Team