Beste,
Ik heb verleden maand gekozen voor Proximus TV Tuttimus om via mijn laptop naar tv te kunnen kijken.
Ik kan inloggen op https://www.proximustv.be/nl om tvgids te bekijken. Van hieruit kan ook naar mijn 'myproximus'
Ik sta ook geregisteerd op myproximus om tv te kunnen bekijken via smartphone, tablet of laptop.
PROBLEEM :
Bij het starten van een zender op de website https://www.proximustv.be/nl krijg ik de foutmelding :
abonnement
Om toegang te krijgen tot deze optie, moet u erop geabonneerd zijn. U kan dit verifiëren in uw myproximus account.
Verleden week vrijdag heb ik gebeld met de support (ongeveer een uur bezig geweest).
eerste maal gebeld : Volgens de Mevrouw Petra lag het aan de browser.
Ik heb al de browsers geprobeerd. Internet Explorer met silverlight, firefox en chrome.
tweede maal gebeld : nazicht van registratie "tv kijken op laptop" bij myproximus was in orde, zoals ook vermeld
derde maal gebeld : gevraagd of zij wilde met mijn account inloggen en nachecken, wat de mevrouw dan ook vaststelde dat dit niet werkte.
Zij ging dit doorgeven, maar ik heb daarvan nog niets gehoord. Alleen een enquete om tevredenheid in te vullen.
Hoe kan ik dit nu invullen als ik niet tevreden ben?
Wat staat mij verder tedoen??
Toch niet veranderen van provider?
Hopelijk kom dit vlug in orde.
Vriendelijke Groeten.
Bladzijde 1 / 1
Hey thierryvdm, ik heb dit voor je nagekeken en rechtgezet. Kan je even opnieuw proberen?
Mijn excuses dat dit zo lang heeft aangesleept.
Mijn excuses dat dit zo lang heeft aangesleept.
over tevredenheid , geef #1 , wilt zeggen , zeer ontevreden !
Reageer
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.