Beantwoord

Verzekering

  • 19 November 2017
  • 3 reacties
  • 287 Bekeken

enkele maanden terug naar een proximus winkel geweest zeer goed bediend ..dacht ik !
nieuwe gsm gekocht
de vraag kwam wenst u een verzekering ?
wel die heb ik
geen probleem dan zetten wij dat vlug in orde zodat uw nieuw toestel verzekerd blijft vriendelijk toch .
NU gsm valt en is beschadigd vlug bellen naar lifeline .. sorry dit toestel is hier niet verzekerd maar geen probleem we zeggen uw verzekering op ! ja daar sta je dan 😖
icon

Beste antwoord door Martin 19 November 2017, 11:12

Bekijk origineel

3 reacties

Heb je dan geen bewijs dat je betaalt voor die verzekering.
In ieder geval vandaag zondag gaat niemand van Proximus reageren dus zal het afwachten worden tot maandag en moest er dan maandag hierop geen reactie komen dan kan je nog altijd een privébericht sturen,
doe je door te klikken op volgende ⏩link,
je tekst (met vraag, probleem en je klantgegevens enz.) invullen in het voorziene tekstveld en vervolgens klikken op 'Versturen' = verzenden.
ja heb ik op papier maar blijkbaar was de verzekering nog steeds op oud toestel en niet op het nieuwe
Het is best dat je afwacht wat proximus voorstelt wat er eventueel aan te doen valt.

Reageer