Beantwoord

Verwijderen van bestanden en ook opslagplaatsen in de Proximus Cloud

  • 26 January 2017
  • 2 reacties
  • 226 Bekeken

in de Cloud map " alle bestanden" zie ik mijn opslagplaatsen van het type Desktop ( ik bezit er nu 2 - de 1 is leeg en de andere bevat allerlei bestanden). Ernaast is er de mogelijkheid om die opslagplaatsen te verwijderen, hetgeen mijn bedoeling is, maar dit lukt niet; telkens krijg ik de na de melding back-up verwijderen en bevestigen: back-up kon niet worden verwijderd - probeer het opnieuw.
Het lukt mij wel wat bestanden in een opslagplaats naar de prullenbak te verplaatsen en die finaal te legen, maar het mogen er niet te veel zijn want dan lukt dit ook niet.
Enig idee graag hoe het moet? O ja, ik probeerde dit zowel op een Safari browser op een Mac als een Internet Explorer op een Windows.
icon

Beste antwoord door AndyM 26 January 2017, 15:13

Bekijk origineel

2 reacties

Reputatie 5
Badge +4
Dag Gosseries,

Voor je cloud vragen raad ik je aan om je vraag te stellen via het contact formulier op onze site.
Ga naar www.proximus.be , onderaan de pagina (bij Support) druk je op "contact".

Druk nadien op "Ik ben klant en ken mijn telefoonummer", voer dan je telefoonnummer in en druk op "OK".

Kies dan"Ik heb een technische vraag", nadien "Mijn product werkt niet goed", dan "Internet" en dan kies je "Cloud".
Vul de velden in en je zal snel feedback ontvangen.


Mvg,

AndyM
bedankt hiervoor AndyM

Reageer