Beste,
Ik bezit een classic telefoon lijn bij Proximus met de geactiveerde optie: No Limit national. Nu bekeek ik via de Myproximus website de beschikbare opties voor mijn vaste lijn. Zo zie ik dat Happy Time XL beschikbaar is en inbegrepen. Zie onderstaande screenshot. Ik ga er dan ook vanuit dat dit inbegrepen is in mijn abonnement en dat ik gratis kon bellen naar mobiele nummer zoals beschreven in die optie ( na 17 h weekdagen en gans het weekend). Echter, ik zie op mijn lopende verbruik dat die mobiele oproepen wel aangerekend worden. Kan iemand mij hieromtrent duidelijkheid verschaffen?
Beantwoord
Verwarring mogelijk bij opties vaste lijn; No limit national en Happy Time XL
Beste antwoord door Vincent
Ik heb voor alle misverstanden te vermijden contact opgenomen met de klantendienst. Er is mij zwart op wit verteld dat als je classic line hebt met optie no limit national (7.5 euro indien je pack bezit) je GRATIS happy Time XL kan activeren. Marleen heeft dit ook reeds gemeld enkele berichten hierboven. 2 x bevestiging dus ik ga er vanuit dat dit klopt. Deze topic kan voor mij afgesloten worden, dank aan allen die me geholpen hebben!
Bekijk origineelReageer
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.