Ik heb Belgacom Internet Favorite (zonder vaste telefoonlijn). Ik ben nu eventueel geïnteresseerd in Belgacom TV. Maar het aanbod online is verwarrend.
Als ik de simulatie doe (ingelogd), dan geef ik aan dat ik al internet heb en dat ik TV kies als product dat ik wens toe te voegen. Na enkele vraagjes (1 of 2 TV's? enz.) krijg ik een "advies", namelijk: Pack Internet Favorite + TV Comfort, 55.21 euro per maand, wat zou neerkomen op ongeveer 12 euro meer per maand. Ik veronderstel dan wel dat dit aanbod rekening houdt met het feit dat ik reeds Internet Favorite héb!
Als ik niet via de simulatie ga, dan wordt mij TV Comfort aangeboden aan 12.50 euro per maand + 6 euro huur decoder = 18.50 euro per maand.
Zal Belgacom TV mij nu 12 euro kosten per maand, of 18.50 euro?
Ik ga liever niet voor het 'advies', voor ik weet of ik niet een tweede Internet Favorite-connectie aangerekend zal worden. Uiteraard.
Bladzijde 1 / 1
Dit is omdat als u een pack neemt (in dit geval 2 produkten) de korting groter is alsvoor 2 produkten apart.
Als u BTV er enkel bij neemt zonder nieuw jaarkontrakt op internet dan zal het 18.5€ kosten maar als u nu het in een pack besteld dan zal het maar 12€ meer te betalen zin.
Een vb van mijn situatie ik had een pack intense + BTV waar ik laatst een gsm comfort abonnement van 10€ heb aan toegevoegd.
Door de prijzen van belgacom ivm 'gratis tv' betaal ik enkelen centiem minder dan vroeger, dus een prdukt van 10€ toevoegen om minder te betalen.
PS belgacom gsm is niet het zelfde als proximus (minder mogelijkheden)
Dus altijd goed nazien welk pack het beste in uw situatie is.
Als u BTV er enkel bij neemt zonder nieuw jaarkontrakt op internet dan zal het 18.5€ kosten maar als u nu het in een pack besteld dan zal het maar 12€ meer te betalen zin.
Een vb van mijn situatie ik had een pack intense + BTV waar ik laatst een gsm comfort abonnement van 10€ heb aan toegevoegd.
Door de prijzen van belgacom ivm 'gratis tv' betaal ik enkelen centiem minder dan vroeger, dus een prdukt van 10€ toevoegen om minder te betalen.
PS belgacom gsm is niet het zelfde als proximus (minder mogelijkheden)
Dus altijd goed nazien welk pack het beste in uw situatie is.
Begrijp niet hoe je zonder vaste lijn een internet favorite kunt hebben.
Maar volgens deze publicatie ;
http://www.belgacom.be/private/hbsres/jsp/dynamic/productCategory.jsp?dcrName=bun_nettv
Het basispack Internet Comfort+ TV Comfort kost 43.87 € (i.p.v. 51.42 €) tot 31/01/11
Voor Internet Favorite betaal je 10,40 € méér dus 54.27 € p.maand
Dit aanbod is dus tot 31/1/11, en dat wisselt regelmatig. Blijft wél een jaar geldig. Je oud abonnement vervalt dan automatisch en wordt vervangen door het Pack (Internet+TV). Onderaan staat dat het aanbod ook geldt voor "bestaande klanten".
De module Abonnement op Maat werkt momenteeL niet, dus kan ik niet checken/vergelijken.
Maar volgens deze publicatie ;
http://www.belgacom.be/private/hbsres/jsp/dynamic/productCategory.jsp?dcrName=bun_nettv
Het basispack Internet Comfort+ TV Comfort kost 43.87 € (i.p.v. 51.42 €) tot 31/01/11
Voor Internet Favorite betaal je 10,40 € méér dus 54.27 € p.maand
Dit aanbod is dus tot 31/1/11, en dat wisselt regelmatig. Blijft wél een jaar geldig. Je oud abonnement vervalt dan automatisch en wordt vervangen door het Pack (Internet+TV). Onderaan staat dat het aanbod ook geldt voor "bestaande klanten".
De module Abonnement op Maat werkt momenteeL niet, dus kan ik niet checken/vergelijken.
Beste Feis,
Internet Favorite kost 43,46 EUR per maand. Neemt u Belgacom TV apart, dan betaalt u 12, 50 EUR/maand voor de kanalen en 6 EUR/maand voor de decoder (1 TV)
Als u een Pack Internet Favorite + TV laat activeren, betaalt u maandelijks 54,21 EUR (1 TV). In dit Pack zit ook onze Multi & Security-optie ter waarde van 5 EUR/ maand inbegrepen.
Dat is een besparing van 12,75 EUR per maand.
Met vriendelijke groeten,
Eva
Internet Favorite kost 43,46 EUR per maand. Neemt u Belgacom TV apart, dan betaalt u 12, 50 EUR/maand voor de kanalen en 6 EUR/maand voor de decoder (1 TV)
Als u een Pack Internet Favorite + TV laat activeren, betaalt u maandelijks 54,21 EUR (1 TV). In dit Pack zit ook onze Multi & Security-optie ter waarde van 5 EUR/ maand inbegrepen.
Dat is een besparing van 12,75 EUR per maand.
Met vriendelijke groeten,
Eva
lucky, sinjoor71 en Eva van Belgacom, allen van harte bedankt voor jullie reactie. Het is me nu duidelijk.
Reageer
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.