Beantwoord

Vervangen defecte sim-kaart voor bedrijfsgsm

  • 28 September 2016
  • 3 reacties
  • 426 Bekeken

Hallo,
Ik krijg sinds vanmiddag de melding 'ongeldige simkaart' op m'n bedrijfsgsm.
Aangezien ik vandaag een dagje verlof had, ben ik naar een Proximus verkooppunt gereden voor een gratis omruiling.
Groot was mijn verbazing toen ze me daar vertelden dat ze dit niet mochten doen omdat ik een bedrijfsgsm heb. Ze hebben daarvoor een kopie van het paspoort van de zaakvoerder nodig. Ik denk echter dat onze grote baas in Amerika niet echt geneigd is om me een kopie van zijn paspoort te bezorgen... Kan dit niet op een andere manier worden opgelost? Ik blijf intussen met een niet werkende telefoon zitten :-(
Met dank,
Sofie
icon

Beste antwoord door frank 28 September 2016, 20:37

Bekijk origineel

3 reacties

Reputatie 4
Badge +2
Vermoedelijk moet dit probleem via je bedrijf opgelost worden door de plaatselijke account manager(diegene die je account bij Proximus beheert)
Reputatie 6
Badge +3
Zo is dat, je krijgt een nieuwe simkaart van je werkgever en belt naar P om de kaart om te wisselen.
Zoiets duurt 2 minuten.
Het is een soort beveiliging tegen onrechtmatige wijzigingen.
Reputatie 5
Badge +2
Hallo SofieVR!

Dit is natuurlijk geen aangename situatie...

Kan u mij eventueel uw klantengegevens doorgeven?

Dan kijk ik het nodige voor u na.

U kan ook op uw werk navragen indien er een SPOC of telecomverantwoordelijke aanwezig is voor uw regio,

zij kunnen dit normaal ook voor u regelen, want de informatie die mijn collega's in de winkel hebben meegegeven

is wel correct. Dit is een procedure voor veiligheid voor het bedrijf.

Hopelijk u hierbij voldoende geïnformeerd te hebben.

Met vriendelijke groeten,

Wouter

Reageer