Skip to main content

Versturen mms

• January 12, 2014
  • 3 reacties
  • 434 Bekeken

Heb Nokia lumia 820,ik kan geen mms versturen,bij handmatig instellen volg ik de procedure om in te stellen.Er word gevraagd 1°naam verbinding= ok,ten 2°gegevens type:moet normaal zijn,ten 3°APN,bij mijn telefoon komt 2°gegevens type niet in lijstje van instellen voor.Waaraan ligt het probleem,1° bij telefoon of 2°bij proximus. Dataverbinding staat aan,heb al terug op fabrieksinstellingen gezet ,maar haalt niets uit.Graag een antwoord aub
Er kunnen geen reacties meer worden geplaatst op dit onderwerp.

3 reacties

sinjoor76
Forum|alt.badge.img+1
  • Practitioner
  • January 12, 2014

Alleen SMS'en en bellen binnenland zijn gratis (bellen 120min.). MMS is altijd betalend (0,25€ per MMS). Met een Smart+15 heb je maar 500MB 3G eventueel te verhogen met het gratis mobiel internet uit een Pack (Comdort 500MB, Maxi 2GB). Het Smart+15 volume plus het gratis packvolume kan je alternatief gebruiken op je GSM, of op tablet of 3G-USB-stick mlet een gratis data-SIM.

In de Hello! app. staat wél apart vermeld 'Internet On GSM' (500MB in jouw geval) en Mobile Internet Free Any Time (500MB voor Comfortpack). Met je Smartphone gaat het verbruik eerst af van 'Internet On GSM' en bij uitputting automatisch van het 'Mobile Internet Free Any Time'. Met de data-SIM in een 3G-tablet of in een 3G-USB-stick is dat net andersom.

• January 13, 2014
Beste Paul, 
Zou het mogelijk zijn om uw gsmnummer via prive bericht door te geven zodat wij het voor u kunnen nakijken? Mvg Eva

• January 13, 2014
Beste Matthias, 
De MMS-berichten zijn niet inbegrepen in uw tarifplan. Deze berichten zullen aan
€ 0,25/ mms aangerekend worden. Mvg Eva