Skip to main content

Verschillende problemen

• September 14, 2012
  • 0 reacties
  • 329 Bekeken

Hallo,

Wij hebben hier al enkele maanden problemen met de digitale televisie, en zeker sinds enkele weken geleden een update werd uitgevoerd. Ik zal hieronder alle problemen die zich recent hebben voorgedaan even opsommen:

1. Error melding 707, enkele keren, dit bleef enkele minuten staan op het scherm, zonder dat we er iets aan konden doen, en verdween toen weer. Maar programma's die tijdens de error opnemen, daar zijn we dus een deel van kwijt

2. Error 506, hetzelfde als hierboven.

3. Programma's die gerprogrameerd staan, worden niet opgenomen, of halverwege onderbroken, zonder reden.

4. Hoge tonen door het geluid van de TV heen. Elke keer iemand iets zegt, komt het achtergrond geluid er piepend doorheen. Wordt er niks gezegd, alles in orde.

5. Geen reactie van de digibox. Batterijen vervangen, nog steeds geen reactie. Helemaal afsluiten en het werkt terug. Maar omdat jullie dan ook nog eens zo hopeloos traag zijn, duurt dat opstarten minstens 20 minuten.

6. Zappen lukt niet, in het balkje dat aangeeft welke zender en programma je ziet, wordt alles verzet, maar het beeld blijft staan waarop het stond, en speelt vrolijk verder. Dus dan zetten we de digibox maar af, helpt ook niet, want terwijl hij eigenlijk af staat, hoor je gewoon het geluid nog. Enkel helemaal afsluiten werkt, maar dan moeten we dus ook weer 20 minuten wachten, en het blijft maar goed voor 10 minuten, en dan gebeurt minstens 1 van bovenstaande opnieuw.

Ik weet wat jullie nu denken, bel dan toch naar Belgacom. Ja, daar is probleem 7.

7. Je belt naar Belgacom, en komt ofwel helemaal niet aan de lijn, ofwel na minstens 30 minuten wachten. En na dat lange wachten wordt je doorverbonden. met een beetje geluk nemen ze daar op. Het langste dat het bij mij al duurde, was 2u30min, met de telefoon op luidspreker naast mij. In die tijd ben ik 4 keer doorverbonden geweest. En elke keer als we proberen te bellen, is het hetzelfde. Zeer fijn. Installatie is het trouwens ook niet. De instalatie zou voor ons gedaan worden, niemand te zien dus, hebben we uiteindelijk zelf het volledig pakket maar geïnstalleerd.

Iemand raad? aangezien ze bij Belgacom blijkbaar totaal geen interesse hebben voor hun klanten? Ik ben trouwens ook serieus aan het overwegen over te stappen naar telenet. Mijn moeder heeft Telenet, en dat is gewoon een droom. Zowel de snelheid, ordelijkheid en service.
Er kunnen geen reacties meer worden geplaatst op dit onderwerp.