Beantwoord

Vernieuwde website van Proximus werkt niet met IE11

  • 4 augustus 2016
  • 2 reacties
  • 202 Bekeken

Als ik via internet explorer 11 de bladzijde http://www.proximus.be/nl/personal/ bevriest mijn scherm 8 op de 10 keer kan niets meer doen. Kan enkel via taakbeheer de internetbladzijde sluiten. Hebben er nog mensen er last van?

Tweede probleem is dat ik zie staan in mijn winkelmandje 4 aankopen Proximus TV Gift Card (weet intussen dat deze kaarten niet meer bestaan maar ze staan wel in mijn mandje en heb ze al 10 keer verwijderd, ze blijven maar terug komen.

Heb intussen Firefox even opgestart en daar bevriest het scherm niet.
Is er een oplossing ervoor PX?
icon

Beste antwoord door Elsa 4 augustus 2016, 09:10

heb eens getest met iE11 op windows 10 bij mij geen bevriezing in ieder geval,
mss je cookies en internet historie eens wissen.
Of IE11 resetten via tandwieltje rechtsboven : internet options : advanced tab :

Bekijk origineel

2 reacties

heb eens getest met iE11 op windows 10 bij mij geen bevriezing in ieder geval,
mss je cookies en internet historie eens wissen.
Of IE11 resetten via tandwieltje rechtsboven : internet options : advanced tab :

Heb ik nu gedaan Elsa heb alles verwijderd zelf de koekjes zal terug mijn bank gegevens mogen ingeven bij pc banking en nog paar andere dingen en ga nu uittesten via nieuw scherm.

En oeps het werkt nu wel en winkelmandje staat op 0 yes. Geen flauw idee hoe dit nu komt maar het werkt nu, zal wel iets zijn met die beroemde koekjes.

THX Elsa en de dag dat je in de Vlaamse Ardennen bent laat het mij weten ik trakteer je op lekker streekbiertje.

Reageer