Skip to main content
Mijn echtgenote haar telefoon is gestolen in het buitenland. Ik probeer hier de sim kaart te laten blokkeren, maar de helpdesk (die tot middernacht bereikbaar zou zijn) is niet te bereiken.



Ik hoop dat daar in Peru nu niemand Intl aan het bellen is en dat wij er moeten voor opdraaien.

Groeten

Stefan
ter info: hier zullen ze na 22u niet meer reageren op het forum

reageren ze ook niet op het nummer 6000



Dat is wat op hun forum staat:

Vanuit België

0800 22 800 gratis

Vanuit het buitenland

+32 475 15 60 00 gratis

Openingsuren

Technische vragen: Elke dag, behalve op feestdagen, van 8 tot 22 uur (tot middernacht voor tv)

Verloren of gestolen gsm: We blokkeren uw kaart onmiddellijk, 24/7

Alle andere vragen: Maandag tot en met zaterdag, behalve op feestdagen, van 8 tot 22 uur
Dag Stefan, graag het betrokken nummer via een privébericht, kan je starten via https://nl.forum.proximus.be/inbox/conversation?with=51679, breng het alvast meteen in orde! Groetjes, Nicky
Ik zit met hetzelfde probleem. Mijn schoonmoeders gsm gestolen/verdwenen in het ziekenhuis. Op de website staat 24/7 maar dit klopt toch niet. Wanneer je belt .... gelieve tijdens de openingsuren terug te bellen. Typisch Belgacom zeker.

Reageer