Verkeerde nummer gedesactiveerd !

  • 3 April 2017
  • 1 reactie
  • 100 Bekeken

Vorige week ben ik in een Proximus winkel gegaan om 2 nummers te laten verwijderen, GSM en mobile internet nummer.
Vandaag krijg ik bericht dat het verkeerde nummer is verwijderd!!!!
Ik belde zonet naar de 0800 lijn en krijg te horen dat ik 15€ ga moeten betalen voor dit nummer terug te activeren. Dit is ongeloofelijk en volledig onaanvaardbaar. Proximus begaat de fout en ik moet er voor opdraaien.
Daarbij komt nog dat de persoon aan de telefoon zegt dat ik contact moet opnemen met de Proximus winkel waar de wijziging is gedaan, terwijl iedereen weet dat men telefonisch geen enkele winkel kan bereiken.
Hopelijk is er iemand bij Proximus die zijn werk wel goed doet en antwoord op mijn bericht en de zaak oplost.
Met dank

1 reactie

Reputatie 6
Badge +3
Dag Fresi-Van Laer,

Contact opnemen met een winkel kan inderdaad enkel fysiek, wat ik aanneem dat mijn collega bedoelde. Kan je me vermelden welk nummer gereactiveerd moet worden en welke nummers dan in de plaats gedeactiveerd moeten worden? Uiteraard gebeurt de reactivatie dan ook kosteloos!

Groetjes,
Lorentz.

Reageer