verkeerde info gekregen, en toch aangerekend op factuur.

  • 22 January 2013
  • 1 reactie
  • 222 Bekeken


Beste,





Een paar maanden geleden had ik me zo'n tablet aangevraagd, aangezien dat inbegrepen is bij het maxi pack. Nu een paar maanden geleden ben ik overgaan naar het start pack, om minder te betalen. Voor de overstap werd ik gebeld dat ik mijn tablet terug zou moeten inleveren. Ik dacht daarbij dat ik een boete zou moeite betalen, aangezien ik het contract van de tablet vervroegd opzegde. Dus vroeg ik het even aan de man van Belgacom die me belde, en die antwoordde hierop dat ik deze gewoon zonder boete kon inleveren, gezien de nieuwe telecomwet. Vond dat positief, en ging dan akkoord.





Nu heb ik net een factuur gekregen om u tegen te zeggen, waarbij het grootste bedrag bij de opzegging van het contract van de tablet. Ik ben gewoon verkeerd geïnformeerd! Wat ga ik nu moeten doen met dat bedrag? Had hij gewoon gezegd dat dat iets anders was, had ik het niet door laten gaan. Wat nu?





Groeten dimi

1 reactie



ik ben gewoon verkeerd geïnformeerd!



blijkbaar wel ja... kan je dit bewijzen? best alle gesprekken opnemen.....


als je het niet kan bewijzen best uw geval eens uitleggen aan Eva, en wie weet kan ze iets doen


Eva van Belgacom













Een vraag? Een probleem? Eva is er om u te helpen!

  • http://nl.community.belgacom.be/people/2e8f1412c6" rel="nofollow





succes


mvg


mvg


mvg

Reageer