Vraag

Verkeerde factuur

  • 20 October 2017
  • 0 reacties
  • 97 Bekeken

Hallo, reeds jaren klant bij Proximus en telkens als ik een wijziging doorvoer (dit gebeurt gelukkig maar zelden) heb ik gegarandeerd te maken met verkeerde facturatie. Mijn recente vraag voor annulatie van vaste lijn had weer zo zijn gevolgen:
Ik merkte bij toevallig nazicht, een openstaande factuur. Vroeger ontving ik een mailbericht.
Aangezien ik mijn vaste lijn opgezegd heb, zou ik ongeveer €25/maand minder betalen. Ik heb daartoe 2x info ingewonnen via de klantendienst en twee maal werd me hetzelfde gezegd.
Voorgaande facturen bedroegen steeds ongeveer €96, waardoor ik een volgende factuur logischerwijs schatte op zo’n €70
Nu blijkt de nieuwe factuur bijna het dubbele te bedragen: €130,77 (aanrekening 14/10/2017)
Na telefonisch contact bleek een vergissing gebeurd te zijn en had men mij een ‘boeket’ ten onrechte aangerekend
Vandaag ontvang ik in mijn mailbox een bericht dat een nieuwe factuur beschikbaar is voor een bedrag van €103,34 !
Als ik die factuur wil raadplegen staat in de detail dat er …. jawel, €130,77 te betalen is
Na alle controles en telefoontjes en wachttijden en tijdverlies, zie ik uit naar een duidelijk schriftelijk antwoord vanwege Proximus. En ja, een of andere vorm van compensatie zou niet mis staan...
Met heel geduldige groeten,
Koen

0 reacties

Geen reactie

Reageer