Verkeerde facturatie (ALWEER!!!)

  • 9 July 2013
  • 3 reacties
  • 215 Bekeken


Ben sinds augustus 2012 klant en sindsdien is elke factuur fout geweest. Soms zelfs grote bedragen. Verkeerde gsm abonnementen aangerekend en geactiveerd, tot 2 keer toe. Bijna elke maand worden er boeketten aangerekend (of gedeeltelijk aangerekend), terwijl die in mijn MAXI pack gratis zijn. Smsen en datavolume aangerekend terwijl die inbegrepen zijn in het abonnement, enz...


Akkoord, elke keer als ik er voor bel, mail of Eva raadpleeg heb ik wel een creditnota gekregen hoor, daar mag ik niet over klagen. Maar elke maand moet ik het weer in 't oog houden en helemaal uitpluizen. Na mijn klacht van vorige maand, over weeral de boeketten aangerekend, hebben ze het ook meteen weer geregeld en kreeg ik nadien telefoon van een heel vriendelijke mevrouw dat ze vanaf nu elke maand persoonlijk mijn factuur zal controleren en als er iets niet juist is ze het zelf zal crediteren en ik niet meer hoefde te bellen ervoor.


OK, mijn nieuwe factuur die moet betaald zijn voor 15 juli is er weer iets aangerekend voor de boeketten. Ik afwachten dus tot die creditnota er komt, maar tot op heden niets gehoord. Het gaat deze maand maar over 1,44 euro, maar juist is juist he. Als ik 1,44 euro te weinig betaal zal ik het ook horen hoor.


Dus al elf maanden klant, en al de elfde verkeerde factuur... Pff...





Hopelijk leest Eva dit en komt de creditnota er voor de 15de!!!





Dit is de eerste keer in die elf verkeerde facturen dat ik iets op dit forum zet, ervoor heb ik het altijd in privebericht naar Eva gedaan. Maar nu wou ik het hier toch even kwijt...





Grts,





Frederik

3 reacties

Dag Frederik,

Mijn collega Linda is net bezig met je dossier.
Zij zorgt inderdaad voor de opmaak van de creditnota.

Met vriendelijke groeten,

Eva
Update! :)

Mijn collega heeft je net gebeld, een creditnota is niet van toepassing.

Mvg,

Eva
Graag gedaan! ;)

Reageer