Verkeerd factuur nadat iemand een opzeg heeft gedaan met mijn klantennr

  • 2 August 2017
  • 2 reacties
  • 207 Bekeken

Voor een telecommunicatiebedrijf is er bij proximus weinig sprake van communicatie! Hier een ontevreden klant!
In de maand mei kregen we een brief, waarin ons gemeld werd dat onze opzegging van onze diensten gestart was en we onze toestellen moesten inleveren. Wij vielen helemaal uit de lucht en bellen naar de klantendienst. Blijkbaar heeft iemand een opzegging gedaan in een winkel in Elsene met ons klantennr. Geen probleem, de opzegging werd meteen geannuleerd. Wij dachten dat alles ok was...
In juli krijg ik mijn factuur... moet ik 264 € betalen omdat ik mijn toestellen niet heb binnengebracht. Dus zowel de toestellen werden gefactureerd, als mijn abonnement dat nog steeds loopt. Ik bel opnieuw naar de klantendienst, er wordt 'een klacht' opgemaakt en we zouden een nieuw (correct) factuur krijgen.
Vandaag had ik nog steeds niets vernomen, dus bel ik zelf naar de klantendienst. De mevrouw zegt doodleuk "u heeft een klachtendossier van 20 juli, maar er staat niets in. Uw klacht zal niet behandelt worden want u heeft te weinig informatie gegeven"
EXCUSEER!!! Moet ik hiervoor al die telefoontjes plegen en steeds opnieuw mijn uitleg doen, om dan te horen te krijgen dat ik eigenlijk steeds afgewimpeld ben geweest.
Gelukkig heeft de mevrouw me vandaag (eindelijk) doorverbonden met de dienst facturatie. Na enkele ogenblikken zegt de mevrouw dat er idd iets niet klopt en dat ik morgen een nieuw factuur zou moeten kunnen zien van 75€.
Benieuwd of het nu echt in orde zal zijn, maar hiermee ga ik helemaal niet akkoord.
Een klantendienst is er om de klant te helpen, niet om snel te doen alsof ze je helpen om er dan vanaf te zijn!

2 reacties

Reputatie 7
Badge +3
John, sorry dat het misgelopen is; De laatste collega heeft wel de toestellen in mindering gebracht zoals afgesproken. Via MyProximus ga je de tegoednota's kunnen opvolgen. mvg, Tina
Toch wel jammer dat je eerst zo vaak naar de klantendienst moet bellen voordat je de juiste persoon aan de lijn krijgt.
Ook jammer dat ik eerst alles aan de grote klok moet hangen voordat ik via deze weg een antwoord krijg binnen een aanvaardbare termijn, terwijl ik gisteren eerst nog een privébericht had gestuurd...

Reageer