Op 26 mei ben ik terug een jaartje ouder geworden. Maar heb mijn 1200 bonus punten niet ontvangen. Ik heb eens gekeken wanneer ik die gekregen heb in 2015. En dat stond op 26 mei.
Mij vraag is nu of Proximus dit cadeautje nog geeft aan zijn klanten? En indien ja. Hoe kan ik die alsnog krijgen? Of ben ik een ietsje te vroeg en komen die punten alsnog?
Alvast vriendelijk bedankt.
Nick
Bladzijde 1 / 1
Ter info: de premium club klantendienst kan je altijd ook bereiken op 1910
http://www.proximus.be/support/nl/id_sfaqr_club_gift/particulieren/support/klantenzone/premium-club/premium-club-punten/premium-club-of-bizz-club-punten-wegschenken.html
http://www.proximus.be/support/nl/id_sfaqr_club_gift/particulieren/support/klantenzone/premium-club/premium-club-punten/premium-club-of-bizz-club-punten-wegschenken.html
Alvast bedankt Elsa voor het reageren.
Op het eerste gezicht kon ik niks doen met 1910. Maar heb uiteindelijk gekozen voor 1 van de 2 opties 'Punten omruilen'. Ik had dan wel iemand aan de telefoon. De uitleg die ik gekregen heb is dat Proximus niet elk jaar verjaardagspunten uitdeelt en dat ik er dit jaar niet moet op rekenen. Misschien volgend jaar.
Wel een beetje een rare uitleg. Kreeg tot nu elk jaar mijn puntjes. Had ik tot nu elk jaar geluk?
Op het eerste gezicht kon ik niks doen met 1910. Maar heb uiteindelijk gekozen voor 1 van de 2 opties 'Punten omruilen'. Ik had dan wel iemand aan de telefoon. De uitleg die ik gekregen heb is dat Proximus niet elk jaar verjaardagspunten uitdeelt en dat ik er dit jaar niet moet op rekenen. Misschien volgend jaar.
Wel een beetje een rare uitleg. Kreeg tot nu elk jaar mijn puntjes. Had ik tot nu elk jaar geluk?
Reageer
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.