Verhuizen abonnement

  • 4 July 2012
  • 4 reacties
  • 155 Bekeken

Gebruikersnaam : fa537023

Vraagje:

klant X (fa537023 in dit geval) is klant op adres 1, heeft vaste telefonie, internet, digitale TV, ook een internet domeinnaam in gebruik.
klant Y heeft enkel vaste telefonie, (nog) geen internet, dus ook nog geen gebruikersnaam (?) op adres 2.

klant X zou van adres willen veranderen, op het adres van klant Y en dat abonnement van klant Y willen uitbreiden met internet,
maar tegelijk zou klant X zijn e-mailadressen wel verder gebruiken (overzetten) alsook zijn domeinnaam meenemen,
en webspace hebben (welk type internet moet dit zijn, kan dit al met een basispakket ?)

Op het oude adres van klant X zou het pakket wel behouden blijven, digitale Tv, internet, mogelijks wel mits kleine aanpassingen.
(nieuwe klantnaam 'Z' ?)

Wat moet klant X doen om zijn e-mailadressen en internet domeinnaam te kunnen meenemen/overzetten ?



4 reacties

best even de klantendienst bellen op het gratis nummer 0800 22 800

of mailen naar nl.eva@belgacom.be

succes !
vermeld in een privébericht naar haar al je gegevens zoals telefoonnummers, adres, klantnummer, ...
beste gelieve nie rekening te houden met dit bovenstaand emailadres

was een foutje van me, excuses bij deze

mail naar : eva.nl@belgacom.be


en NIET naar nl.eva@belgacom.be
verhuis regelen via onderstaande url, kost €30

http://www.belgacom.be/onetelco/be-nl/plain-topic/p_hbs_movers_rates_otc.page

de gratis webruimte heb je in alle abo's, de domeinnaam enkel bij maxi (en in het afgevoerde intense)

mvg

Reageer